skanepaul
Forumsvar skapade
-
-
Rekommenderar Tower beach, Nybrostrand Ystad, kommer va fett där imorgon! Precis vid Tornet innan kabusa skjutfält.
-
Det var nog dem fulaste snubbar jag sett…
-
KOmmer snarast, har mycket att stå i bara…
-
Svar till:
9 m står det ju eller??
[/ QUOTE ]
Jo 9m står det ju faktiskt, så måste det va…

-
Hyffsad höjd! Verkar som han övergett Naish?? Har sett han i några tidningar med Cabrinha grejer.
-
Sug min dallas Huggge! Hur bra kites som helst, blåser det lite så klart 17 är svår att vattenstarta med så högt AR, man får väl kämpa lite bara.
-
Nybörjarkites??? Dem är ju inte peciellt förlåtande. Hade 9.4 själv, definitivt ingen nybörjarkite precis som alla andra kites med högt AR, men allt annat stämmer bra. Hoppa högt o länge kan du göra!
-
Först skrev han på mitt svar till AKA Kalle, ”Du kan väl inte åka” det som är ändrat till ”ja” nu, sen när jag bad om förklaring kom följande, ”airborne delar väl bara ut kites o brädor till klåpare” det som är ändrat till ”mmm, som jag sa” nu.
Kan jag få en förklaring Mattias?? Vi har väl aldrig träffats, så hur vet du det om mig?
-
Varför ändrade du dem 2 inläggen?
-
Va?? Nu får du förklara dig. Dela ut??
-
Är nog ungefär samma. Wave 9:an är riktigt fin faktiskt, kan också rekommendera JN Primadonna 9 som är helt outstanding! Har kört båda.