Forumsvar skapade

Sida 186 av 225
  • skanepaul

Medlem
    22 juli, 2005 vid 12:57 som svar på: Hurghada?

Annars får du gärna rekommendera något annat i september??
    Var inne på turkiet som också ser bra ut, men det blev för meckigt.

• skanepaul

Medlem
    22 juli, 2005 vid 12:40 som svar på: Hurghada?

Och det är superplatt precis bakom sanddynerna annars precis som habo. O Habo suger ju verkligen, så skitsamma alltså, fast varmt o skönt o vind! Så tar man bort vinden så är det som habo, fan jag stannar hemma man kan ju ha tur med vind här i sep…

• skanepaul

Medlem
    22 juli, 2005 vid 12:37 som svar på: Hurghada?

Hur bra vind som helst!!! Bry dig inte så mycket om vad folk säger, upplev själv. Körde duktigt riggad på 9 och 12 när jag var där i juni, 16 en dag. lite byigt 2 dagar av 11!! Alltså vind 11 dagar av 13. Åker dit igen i september FÖR att det inte känns lönt att åka längre en vecka. Vintertid hade jag aldrig åkt dit. Buffen på Magawish (hotellet som ligger i anslutning till Colona, kitestället) suger, annars är maten precis som hemma.

• skanepaul

Medlem
    22 juli, 2005 vid 12:19 som svar på: Best of the best!

Jag tar gärna Metropolis. Space M2 kan jag lägga ut om ni vill det, nte bästa kvallen men ok?

Vad ska du ha för Metropolis?

• skanepaul

Medlem
    21 juli, 2005 vid 21:11 som svar på: Robby e fet

lägger upp fler inom det närmsta. har inte tid just idag

• skanepaul

Medlem
    21 juli, 2005 vid 19:54 som svar på: Hurghada?

Nä, men absolut zero nytta har man av den. Det är iofs lunch på Magawish i 13 dagar eller middag (så man slipper den horribla buffen!!) i ca 7 dagar…

• skanepaul

Medlem
    20 juli, 2005 vid 22:06 som svar på: Hurghada?

Är det tvunget att betala avgiften för surf där egentligen? man kan väl starta själv uppe vid tränings bukten? Jag menar jag hade noll nytta av den hjälp som fanns att få. Funderar på att dra dit i spetember igen då det hlet klart verkar vindsäkrast där i hela europa och turkiet blir aningen för dyrt, charter finns men man måste åka taxi en bit till surfspoten.

• skanepaul

Medlem
    20 juli, 2005 vid 21:45 som svar på: Hurghada?

Jojo, men inte patrullerar dem vid colona inte! smile.gif Är ju hotell Magawish beach boys som vaktar där.

• skanepaul

Medlem
    20 juli, 2005 vid 21:06 som svar på: 2006

Men trots allt inget WOW! inför 2006 ändå…Väl bara Crossbowen som sticker ut lite, annars är det samma material, samma shape o.s.v. Det kan väl ingen säga emot? Sen det stora frågetecknet ??Hellfish:en?? Nåja, det ska bli intressant och se, men egentligen tycker jag dem borde lägga det mesta krutet på lättvindskites, göra dem så pass bra att man kan köra med BRA ladd från ca 4 m/s och ha KUL.

• skanepaul

Medlem
    19 juli, 2005 vid 21:08 som svar på: spots i skåne

Snarare 2 mil väster om Ystad, funkar i Beddinge på typ, syd till ost, vi håller till vid Mossbystrand utanför Abbekås vid dessa vindriktningar, ca 1 mil österut från beddinge. Allt där västlig vind är inblandad kör vi i ystad.

• skanepaul

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:52 som svar på: Robby e fet

SSSSEEEEDDDDDDAAAAARRRRRR fär fullt!!!!!!!

• skanepaul

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:48 som svar på: Slingshit…

Ingen aning, antagligen.

• skanepaul

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:37 som svar på: North

Har du inte kraschat draken en session har du fan inte varit ute…

• skanepaul

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:26 som svar på: Robby e fet

Och det sitter väl inga poliser här o surar? cool.gif

• skanepaul

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:11 som svar på: Robby e fet

Kom igen nu! Finns intresse?? Annars skiter jag i det, sitter på ganska många kitefilmer…Andra är välkomna att göra samma sak, hade ju varit sköj!

Sida 186 av 225
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications