skanepaul
Forumsvar skapade
-
Och det är superplatt precis bakom sanddynerna annars precis som habo. O Habo suger ju verkligen, så skitsamma alltså, fast varmt o skönt o vind! Så tar man bort vinden så är det som habo, fan jag stannar hemma man kan ju ha tur med vind här i sep…
-
Hur bra vind som helst!!! Bry dig inte så mycket om vad folk säger, upplev själv. Körde duktigt riggad på 9 och 12 när jag var där i juni, 16 en dag. lite byigt 2 dagar av 11!! Alltså vind 11 dagar av 13. Åker dit igen i september FÖR att det inte känns lönt att åka längre en vecka. Vintertid hade jag aldrig åkt dit. Buffen på Magawish (hotellet som ligger i anslutning till Colona, kitestället) suger, annars är maten precis som hemma.
-
Jag tar gärna Metropolis. Space M2 kan jag lägga ut om ni vill det, nte bästa kvallen men ok?
Vad ska du ha för Metropolis?
-
lägger upp fler inom det närmsta. har inte tid just idag
-
Är det tvunget att betala avgiften för surf där egentligen? man kan väl starta själv uppe vid tränings bukten? Jag menar jag hade noll nytta av den hjälp som fanns att få. Funderar på att dra dit i spetember igen då det hlet klart verkar vindsäkrast där i hela europa och turkiet blir aningen för dyrt, charter finns men man måste åka taxi en bit till surfspoten.
-
Men trots allt inget WOW! inför 2006 ändå…Väl bara Crossbowen som sticker ut lite, annars är det samma material, samma shape o.s.v. Det kan väl ingen säga emot? Sen det stora frågetecknet ??Hellfish:en?? Nåja, det ska bli intressant och se, men egentligen tycker jag dem borde lägga det mesta krutet på lättvindskites, göra dem så pass bra att man kan köra med BRA ladd från ca 4 m/s och ha KUL.
-
Snarare 2 mil väster om Ystad, funkar i Beddinge på typ, syd till ost, vi håller till vid Mossbystrand utanför Abbekås vid dessa vindriktningar, ca 1 mil österut från beddinge. Allt där västlig vind är inblandad kör vi i ystad.
-
SSSSEEEEDDDDDDAAAAARRRRRR fär fullt!!!!!!!
-
Och det sitter väl inga poliser här o surar?

-
Kom igen nu! Finns intresse?? Annars skiter jag i det, sitter på ganska många kitefilmer…Andra är välkomna att göra samma sak, hade ju varit sköj!
Är ju hotell Magawish beach boys som vaktar där.