skanepaul
Forumsvar skapade
-
Detta material är unikt framtaget för Best, inget som funnits innan tydligen. Läs mer på Kiteforum.
SOm sagt, det ska bli intressant att följa detta.
-
Mossby? Du menar Hammars Backar väl? Den visar tyvärr ca 6m/s för mycket.
-
Ska du köra med den i Habo?

-
Kan man inte få testa ett JAS då?
-
Men den är ju grym!
Det är ju bara att ta en närmare titt på den så fattar man. -
Som sagt det bästa och skönaste jag kört! Den och EH wave! Fan börjar bli lite EH hype kring denna kite…
-
Absolut! Har synat dem i minsta detalj!

-
Hur bra kvalite som helst på JN! Försöker än en gång få fram att kitesen inte behöver vara så överdrivet genomtänkta som t.ex. Advance är. Inget fel att dem är det men dem behöver nog bara inte vara det!!! Har jag fått fram mitt budskap denna gång!!!!!!??????????
Förstår ni??
Jag byter med all säkerhet kites redan nästa år igen…och om inte så varjefall nästa år igen!Puss!!!
-
Exakt!! Behöver ju inte vara mer än max 3 års livslängd på en kite, bästa kiten jag kört, med EH waven precis sidan om.
-
Men Primadonnan spöar skiten ur dem…

-
Windguru och DMI räcker gott och väl här nere varjefall, och dem säger till 99% säkerhet samma sak.
-
Helt fel tråd ja…Men det enda jag ville poängtera är att kitesen egentligen inte behöver byggas för att hålla i 4-5 år, efter 2 år är dem ju gamla, så det är ju bättre att satsa på låg vikt, just nu , tycker jag varjefall.
-
Som sagt jag tvivlar, jag vill då också tillägga precis som ovan, att det är tyvärr på bekostnad av annat, särskilt på kites över 12m, när det ”pungar i” så kvittar det ju. Hur länge behöver en kite hålla egentligen???
-
Bäst byggda då eller?