skanepaul
Forumsvar skapade
-
Det var nog typ 20 grader i vattnet på tippen…Om man jämför med sydkusten varjefall.
-
Jag kommer. Tippen igen?? Ångrar inte en sekund att vi drog dit idag. Var stendött ute vid Sandhammaren…
-
Kanske joinar på tippen på måndag, hur är det egentligen vid nordost där? Byigt?
Var sjukt byigt i Mossby idag varjefall, blev inte så mycket av det hela tyvärr. Imorgon blir det heldag, typ vid sandhammaren, fina vågor, ska bli så nice! -
Mossby hela helgen!!! Så nice det ska bli!!!!!!!!!!!!!!!!
-
1. Hugo Bjumburger Sweden JN Kites?

-
Men fan vad löjliga ni är, sluta med den här jävla Naish terrorn nu. Hade mailet kommit från någon annan än Swell hade ni inte brytt er, återigen Steffo i sitt lilla lilla lilla lilla nötskal…zzzzzzzzzzzzzzz
Väx upp nu och kita istället, innan detta forum dör ut av sin egen tråkighet, handlar det inte kitesurfing här???
Puss! -
Vindsurfningsklubb??

Fast folk kanske vindsurfar där med? -
Test!
ftp://ftp2.u-ride.net/uride/test_mag/primadonna1.pdf
ftp://ftp2.u-ride.net/uride/test_mag/primadonna2.pdfJag ska själv köra denna kiten i år, ser mycket lovande ut.
-
Kobran 9.4 är grym kan jag säga, den kite jag hoppat högst med helt klart och funkar utmärkt i vågor tack vare repower funktionen (dvs, kiten håller konstant tryck i svängarna, vilket är ovanligt för höga AR kites), kvaliten är superb, kanske lite överarbetad som enda ”minus”.
-
Jag kör så, skitbra! har skruvat fast mina i stropparna.
-
Habo, sveriges bästa spot…tsss…