skanepaul
Forumsvar skapade
-
Advance Kobra 9.4. Antagligen har det kommit en by på 20 m/s plus typ, kiten var ju på väg upp i zenith och har väl fått en ”turbo injektion” då.
-
Nu är jag hemma igen efter 2 dagar på sjukhuset. Har en fraktur på en ländryggskota, dock ingen allvarlig utan mer åt spricka hållet och höger häl fick en bra smäll men inga benskador. Mår bra men har lite svårt att röra mig, blir som tusen nålar i ryggslutet i vissa lägen.
Angående själva olyckan så har jag fan ingen aning om vad som gick snett. Kiten drog som fan åt vänster det är det enda jag vet, linorna var dubbelkollade och såg ok ut innan Ludde släppte kiten.
Vill tacka Ludde, Micke och en snubbe till som jag inte vet namnet på, för all hjälp, tack!
-
12 låter bra, kommer om det inte regnar för mycket, får nog ta med lilla 7:an.
-
Som vi säger i Ystad, sinnes!!!!
-
Fan vilka häftiga killar, en av dem hade sån tuff mustasch!! Så hoppade dem jättehögt och tog på sin bräda och skrek yeeaah!!!!
Kolla in detta istället, http://www.bestkiteboarding.com/video/jellyfish.wmv -
Varför inte ändra då?
-
Hoppas detta inte är en vindsurfare som skriver detta för att klanka på oss kitesurfare och inte ser vem det är…För fan regga er!
-
Blev en dryg timmes wavesession i Nybrostrand istället. Man var lite ringrostig efter en dryg månads uppehåll, men efter en kvart var man igång! Jävlar vad man kan hoppa högt med Kobra 9.4 o såååå gott häng! Solen tittde fram emellanåt. nice!

-
Tack för infot! Ska dit i juni nästa år, ska bo på Magawish Hotel. Enligt deras vindstatistik så ska det vara bäst vind då.
-
Vad tyckte du om Egypten, Michel?