skanepaul
Forumsvar skapade
-
Fan det är ju bara gult på dmi, vad tror ni andra? Funderar på att köra här hemma, men det är inge kul o köra själv.
-
Fredag??????????????????????????
-
Fan Patrik det är ju bara att sticka ut och träna! Annars utvecklas man ju inte…
Vem är sugen på Habo på fredag!?
-
Nice drop…Är nog bara ”lite” snö som lossnar vid landningen.
-
Nää…fy fan va fula kläder!! Även deras street grejer.
-
Jag (vi) fattar faktiskt inte vad alla tycker är så dåligt med den. Våra har funkat skitbra. Är det inkl. linor?
-
Är det bara jag och mackan som gillar EH bommen???
Tyvärr tappade jag min i somras i mossby, fan ta den jäveln som har plockat upp den!!!!! -
Fan vad jag längtar till 2 juni 05!! 2v med kite non stop hoppas jag!!!!!!
-
-04 är inte tjocka på mitten, varjefall inte den jag fick till min X4. Vill också säga att jag inte kör Naish längre själv, men tycker helt klart att det är ett gäng bra grabbar som står bakom det hela, som hela tiden försöker ge sitt bästa för oss.
Undrar också varför sådana här diskussioner inte finns t.ex. på vindsurfkonfen?
Måste vi klanka på varandra och alla olika märken vi använder? Jag menar en kille på ”touren” hade kört skiten ur oss alla med en gammal Ar 5:a eller liknande! -
Man är ju en aningen less på allt märkes snack…Mina Naish bommar har det aldrig varit några problem med, bytt depower tampen en gång, min första Naish bom från 2002 klippte jag själv original depower tampen mitt av för att använda bommen till annat. Förslitnings problem finns på alla märken vill jag hävda mer eller mindre, Naish knappast mer. Nån bojkott kan jag däremot inte uttala mig om. Bästa bommen just nu tycker jag är Cabrinha och en moddad Advance. Men inte för att dem inte kommer slitas upp utan av andra själ. Naish nya ser ju väldigt schysst ut också.
-
Nattmössan var det ja…
-
Naish bommarna har ju varit jävligt bra tycker jag, enkla och inget massa lull lull på dem.