skanepaul
Forumsvar skapade
-
Dålig stämning runt Naish?? Nu fattar jag inget…Har väl alltid varit bra grejer därifrån, det kan väl ändå INGEN invända emot??? Sen att Megascene skötte det som kiss är ju en annan sak.
-
Han kör windwing nu va??
-
9.4 och 14.
82 kg.
-
skanepaul
Medlem5 december, 2004 vid 14:05 som svar på: Namnlista för att bevara näset som en kitezon!Paul Levin Ystad
-
Sandhammaren funkar på på allt från ost, men vid ostligt kör vi i mossbystrand, abbekås. Vi snowkitade en dag här förra året på ngt fält uppe vid romeleåsen, så det är nog inte så mycket att hoppas på.
-
Jag funderar på det. Men vet inte var än bara, är ju inte lika kallt i Habo som här på sydkusten, så det lutar åt det.
-
Anledningen till att jag inte kör foil är att dem är så jävla fula…

-
Bokade resa till Egypten igår, 2v i Juni nästa år, ska vara den bästa månaden vad jag kommit framtill (vindmässigt), men också JÄVLIGT varmt, men det kan man nog stå ut…Tyckte faktiskt det var väldigt billigt, ca 6000 per person inkl, frukost och middagsbuffe på Magawish Hotel som ligger precis vid Colona Watersport center.
-
Ser väl förjävligt ut när horisonten är inte är horisontell (
), det är väl bara att konstatera. Men jag hoppas det inte hindrar någon från att lägga upp bilder, det går ju att leva med, men går också att rätta till ganska så enkelt. -
Om man vill glida runt med simglasögon på då…
-
Han e fan grym!!!!! Så skön stil, kiteboardingens Jon Olsson…