skanepaul
Forumsvar skapade
-
Trögstyrt?? Tvärtom väl…Enligt tråden på kiteforum så ska kiten bli mer snabbsvängd.
-
Svar till:
En pulleybar är en bar som inte har någon chickenloop som man kan ändra kraften genom att dra powerbaren närmare eller längre ifrån sig…
[/ QUOTE ]
Hur menar du?
Best pulleybar.
-
Var kan man få tag i en? Förutom Best.
-
När jag drog ifrån Tower Beach idag mätte jag upp 19,7 m/s då hade jag o Fredde precis plockat ner en kite från en talltopp…
-
Sen är ju vi kitare så jävla häftiga…
-
Det är ju bara en modegrej, inget annat.
-
Ok, där ser man. Utveckla gärna, håller ju på och lär mig hoppa riktigt högt som du gubben!
-
Hur mycket använder man depower egentligen, säg att det blåser normala stabila vindar mellan 7 och 13? Jag kan säga själv att jag drar inte mycket i depowern (om jag inte ska kroka ur). En generell fråga bara, hade varit kul att veta hur mycket den används?
-
Lite bilder från ribban.
Foto Patrikol, från nån gång i maj tror jag. Bra ladd, men körde på en lånad 115 bräda som inte var helt lätt att hantera så jag provar gärna ribban igen vid annat tillfälle, ganska kul att det liksom är mitt i stan.
-
Säger bara en sak…helgen…sydkusten…vågor…
-
Har en lite snabbare bil än min jeep idag så jag borde vara där om 45 min. Måste förbi mackedonkan för lunch bara.
-
ok då sticker jag nu.