skanepaul
Forumsvar skapade
-
Testade Freddes 12,8 igår med riktigt bra drag, tyckte den var gör skön med riktigt bra lyft och häng, men den svänger lika snabbt som min EH Freestyle 14. Men nu svänger ju den väldigt snabbt för att vara en 14, så betyget blir ju bra till slut ändå. Men jag tycker ändå Naish X4 är den skönaste kiten JAG kört i år, 12:a då. Den är förresten till salu pga att jag behöver mindre grejer (tvungen att skriva det annars hade väl en massa hoppat på en och undrat varför jag skriver så och sen säljer)
-
Ni får fan uppdatera era brädor…
-
Nu börjar folk gnälla i Mossby med, av vad vet jag bara inte för vi har inte varit i närheten av någon. Vi måste nog se upp just nu, många arga där ute.
-
Fixade mig själv en bom med 19m, har bara provat en gång i svag vind med 14, ca 6,5m/s kan säga att fönstret blev ganska mycket mindre och det gick inte att köra, bytte till 27 o rockade igen. Så det kan stämma bra som ovan säger att när folk är ute med 8-10 kan man köra större kite med kortare linor. Bra om man bara har en kite, själv ser jag fram emot riktigt mycket vind och mina 19m med 12 eller 9.
-
tyvärr bara skateboard hela programmet.
-
skanepaul
Medlem6 augusti, 2004 vid 20:49 som svar på: Polisen klippte avspärrningen till surfclubklaghamvad tror ni om morgondagen? är det lönt att köra dit, kan inte vara där förrens kl 15?? Hur länge hade ni vind idag?
-
skanepaul
Medlem6 augusti, 2004 vid 19:49 som svar på: Polisen klippte avspärrningen till surfclubklaghamVarför drar vi inte bara dit ett gäng och kör, dom kan ju inte göra nånting!?
-
skanepaul
Medlem6 augusti, 2004 vid 18:19 som svar på: Polisen klippte avspärrningen till surfclubklaghamNär på dagen brukar brisen komma där? Vem var där idag?
-
Fan blåser det alltid där eller?? Blir man verkligen lynchad om man kitar där, hur lihher det till egentligen?
-
var kan man följa det hela?