skanepaul
Forumsvar skapade
-
Längst upp på hammars backar, ring 0730522183, visar ca 4m/s för mycket p.g.a. konstiga uppåtvindar där.
-
ja i princip. nordväst är inte så jättebra, men funkar.
-
Runt Ystad kör vi varje vecka, här finns 3-4 spots runt ystad med bl.a. sveriges vackraste (och grymmaste) spot ute vid Kabusa skjutfält (Hammars backar, kolla filmen Secret Kabusa, tror den finns här på steffo ftp:n). Sen längs sydost kusten finns det ju många bra ställen med feta stränder. Men vi väljer andra ställen om det inte är FÖR mycket nordostlig vind.
-
Naish Xeon. Har inte flugit än men en polare har den och den ska vara grymt stabil o så…
-
Men det är ju en snygg bild…är ju det som är grejen med bilden(så klart)…klart den är redigerad!
-
http://www.swell.se kommer ta över efter Megascene, som verkligen inte gjorde det bra, hoppas på bättring nu.
-
Jag har en bladder. En LE från en Naish Aero. Har själv en reva som behöver fixas.
-
nä
-
Min X4:a LE fick en reva och jag tänkte laga med liquisole också, så då fick man det bekräftat, tack!
-
”Men hur vet du att det bedrivs sexhandel?
– Ja vi har ju inte sett pengar som utväxlats, men någonting är det ju som pågår. Grannarna säger att om man är bevandrad kan man gå ut på nätet och beställa tid och pojkar där nere, säger Leif Andersson.”hahahaha vilken idiot!

-
Oj, glömde logga in ju!