skanepaul
Forumsvar skapade
- 
Jag hade en ett tag, men det var inte så kul i längden. Hjälpte en inte så mycket.
Paul
 - 
Du gjorde försänkningar va men inga förstärkningar, är det så du menar?
Paul
 - 
IRC tycker jag är ett lastgammalt interface. Bättre här när man kan lägga upp bilder och dylikt. Dessutom fler folk här. Just nu, en OP och jag på #kitesurf…
Paul
 - 
Imorgon lär jag veta lite mer varjefall. Alla forum jag läst (3st) på så verkar det vara en bra grej. Men som sagt jag bildar min egen uppfattning i den mån jag kan imorgon.
Paul
 - 
Och ett sånt har jag till salu, helt nytt…(felköp, jag vet säljes)
Men jag har inte provat UDS själv än, hoppas kunna göra det imorgon, sandhammaren ser grymt ut men jag har dock ingen bräda för tillfället (bara en sky pirate 6’6 som hänger på väggen) så det får bli på land.Paul
 - 
Jag kör med en shortie 2mm under, varmt o gott. Inte heller så klumpigt som man kan tro. Sen har jag en väst med huva utanpå, funkar kanon och har inte frusit än, blir nästan varm.
 - 
Jodå, ibland tar jag ner min Sky pirate 6’6 från väggen och drar en repa i 4m/s
 Det lutar nog mot en 18 ändå, kanske en V4 istället för X4, då den är mer lättvänd och stabil i mindre vind?Paul
 - 
muhamuhahahahahahahaha!
 - 
vad väger du zoo? veti fan vad jag ska ha, 16 har ju funkat bra men vi få tillfällen har den känts lite för lite. Men är sen X4 ännu mer kraftfull så kanske 16 räcker ändå. Fler i min vikt som kör runt 18 som oxå har erfarenhet av 16? Tillverkare kvittar.
Paul
 - 
Jamen! tack
 - 
Äntligen!! Vet du exakt när du får dom Huber? Hur är det med Thorn brädor?
Paul