Forumsvar skapade

Sida 221 av 225
  • skanepaul

Medlem
    18 februari, 2004 vid 15:23 som svar på: Fråga till MR UDS!

Kan du inte ge oss en förklaring en gång för alla! I minsta detalj, schyrro??

Paul

• skanepaul

Medlem
    18 februari, 2004 vid 15:20 som svar på: Fråga till MR UDS!

Men du säger att man kör 95% med chickenloopen ur? Har man inte full depower då?

• skanepaul

Medlem
    18 februari, 2004 vid 15:17 som svar på: Fråga till MR UDS!

Jag menade inte unhooked, jag menade ”unchickend”.

Paul

• skanepaul

Medlem
    18 februari, 2004 vid 13:51 som svar på: Fråga till MR UDS!

Ja, jag fattar fortfarande inte heller vad som händer med baklinorna när man är unhooked. Hur kan man överhuvudtaget styra kiten? Enlighten me Patrik!!

Paul

• skanepaul

Medlem
    6 februari, 2004 vid 23:29 som svar på: båtmässan göteborg kite!

hur menar du då?

Paul

• skanepaul

Medlem
    28 januari, 2004 vid 20:06 som svar på: Adrenalin kl 20 ikväll!!! Red bull king of the air

Någon som har programmet på datorn?

Paul

• skanepaul

Medlem
    27 januari, 2004 vid 11:49 som svar på: Juniorer

78:a men junior i sinnet!

Paul

• skanepaul

Medlem
    23 januari, 2004 vid 20:57 som svar på: Vad är medelåldern för kitare?????????????????????

Tycker lite synd om dig om du sysslar med vågsurf här i sverige. Det är väl därför du har så mycket tid över att skriva meningslösa inlägg här på Steffo. Looooosssseeeerr! smirk.gif

• skanepaul

Medlem
    23 januari, 2004 vid 19:36 som svar på: Vad är medelåldern för kitare?????????????????????

Lär dig svenska först innan du skriver här då, om du vill verka smartare än du är.

• skanepaul

Medlem
    20 januari, 2004 vid 20:25 som svar på: Snowkiting idag

Var kör ni någonstans? Var själv ute idag, lyckades hitta en åker vid Romeleåsen med tillräckligt med snö. Första gången, fan va kul det va!!

• skanepaul

Medlem
    7 januari, 2004 vid 19:43 som svar på: lite mer hopp från Big Bay idag

Hur va EH kitesen då??

Paul Ystad

• skanepaul

Medlem
    25 december, 2003 vid 22:38 som svar på: chix who rip..

yeye, du får ju se till att man kan förstora bilden på mig. tycker synd om flickorna som klickar sig in på nice views…

mackan vid palles dator

• skanepaul

Medlem
    11 december, 2003 vid 12:34 som svar på: X4, MTX, Thorn TT

Äntligen!! Hoppas då bara X4 också dyker upp i Mars, en Thorn TT verkar ju inte fel heller…

• skanepaul

Medlem
    23 november, 2003 vid 18:46 som svar på: Vart skall man åka i feb/mars?

Var och hälsade på Mackan där i slutet av Mars, fick 4 dagar vind men var tyvärr total nybörjare och med en kite som inte ville ha någon luft i LE. Gjorde ett besök i ett litet rev men kan man hålla höjd så är det inga problem! Annars är jag positiv till Fuerte, Flagbeach och vill inte påstå att vågorna på Flag är så stora, känns som plattvatten om man jämför med vår egen sydkust.. Sitter här själv just nu och funderar på att sticka dit i slutet av mars igen 2 veckor om bara tjejen vill.

• skanepaul

Medlem
    21 november, 2003 vid 23:11 som svar på: UDS & SSS

Pris?

Sida 221 av 225
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications