skanepaul
Forumsvar skapade
-
Kan du inte ge oss en förklaring en gång för alla! I minsta detalj, schyrro??
Paul
-
Men du säger att man kör 95% med chickenloopen ur? Har man inte full depower då?
-
Jag menade inte unhooked, jag menade ”unchickend”.
Paul
-
Ja, jag fattar fortfarande inte heller vad som händer med baklinorna när man är unhooked. Hur kan man överhuvudtaget styra kiten? Enlighten me Patrik!!
Paul
-
hur menar du då?
Paul
-
skanepaul
Medlem28 januari, 2004 vid 20:06 som svar på: Adrenalin kl 20 ikväll!!! Red bull king of the airNågon som har programmet på datorn?
Paul
-
skanepaul
Medlem23 januari, 2004 vid 20:57 som svar på: Vad är medelåldern för kitare?????????????????????Tycker lite synd om dig om du sysslar med vågsurf här i sverige. Det är väl därför du har så mycket tid över att skriva meningslösa inlägg här på Steffo. Looooosssseeeerr!
-
skanepaul
Medlem23 januari, 2004 vid 19:36 som svar på: Vad är medelåldern för kitare?????????????????????Lär dig svenska först innan du skriver här då, om du vill verka smartare än du är.
-
Var kör ni någonstans? Var själv ute idag, lyckades hitta en åker vid Romeleåsen med tillräckligt med snö. Första gången, fan va kul det va!!
-
Hur va EH kitesen då??
Paul Ystad
-
yeye, du får ju se till att man kan förstora bilden på mig. tycker synd om flickorna som klickar sig in på nice views…
mackan vid palles dator
-
Äntligen!! Hoppas då bara X4 också dyker upp i Mars, en Thorn TT verkar ju inte fel heller…
-
Var och hälsade på Mackan där i slutet av Mars, fick 4 dagar vind men var tyvärr total nybörjare och med en kite som inte ville ha någon luft i LE. Gjorde ett besök i ett litet rev men kan man hålla höjd så är det inga problem! Annars är jag positiv till Fuerte, Flagbeach och vill inte påstå att vågorna på Flag är så stora, känns som plattvatten om man jämför med vår egen sydkust.. Sitter här själv just nu och funderar på att sticka dit i slutet av mars igen 2 veckor om bara tjejen vill.