skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
Fy fan vad jag garva när jag såg bilden. Det där har jag bara ett svagt minne av… hahahahah fan vad kul
-
Det tycker jag du ska ta som en komlimang Anna..
Hoppas det blir vår snart så vi får börja köra igen.. -
tippen vårs allas hjärta.. Fan vad man saknar det
-
Tycker det ser varmt och jävligt trist ut. Specellt brudarna ser ju så tråkiga ut.
-
Stellan wrote:Men dom här är oxå grymma. (fan Henke. Ska du vara md i TR i år får du fan betala medlemasavgiften och byta skjorta. Vi har sagt till dig att rosa inte fungarar i TR)
Hmmm ska tänka på saken. Men jag är jag och gör som jag vill. Är du bra mig själv.. hahahaha. Men visst jag kan byta den bra för dig..
-
dormy. Billig golfbag. Typ 299 eller nått liknade om jag inte mins fel.
-
Jag vill leka med dig.. Men jag måste jubba. Hoppas allt är bra annars
-
nej tyvärr kan inte det längre.. Jag ville ju också ändra juuu.
-
Då var det som vanligt igen. Då när du är tillbaka då.
-
grymt fint där. Har vrit där.. Dock ej surfat. Dyrt att hyra bil. Då menar jag svindyrt. Men väldigt vackert och trevliga människor..
-
Fölåt det där är ju inte kungen. såg inte bilden innan. Det där är ja jag vet inte… Myten,leganden kanske är mer rätt…
-
Tycker att vi startar en lknade det här med bättre bilder. Så kom igen nu.. Själv sitter jag på jobbet. Men jag har säker nått fint hemma.
-
Det här är ju anldnigen till att man åker juuu..
-
Tja sittsele är nog skönare i början. am ngår ju rätt mycket i början när man har svårt att hålla höjd. Men jag hade satsat på en midjesele. Du får lite annan vikt i hoppen. Så mitt tips är midjesele.. Ska tilläggga att jag kör inte på vintern.