skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
Det där var det roligaste jag sett på länge.. Riktigt grymt. Hade inte gjort det bättre själv. Det är vad vi kallar lifestyle… hehehe
-
Nu fattar jag ingenting.. hahahahaha det där var någe nytt..
-
Vad fan är jag då? junior?
-
Varför undrar du kicki. Ska du dra igång team eller?
-
vi lovar att hålla ögona öppna. Jag ska skicka melker på dom om vi får tag i dom. Han kan karate..
Hoppas det löser sig..
-
jag tror det är så att det ska uppfinns bara för att det ska göras nåt. Sälja dyrare grejor. Men det kanske är bra. Men i min mening är inte fler linor = med bättre drake utan sämre. Mer skit och hålla reda på.
Men det är min åsikt.
-
Och du är min stora idol Anna. Klart du ska följa med och åka lite och fota. Bara det blir lite varmare. Nu är där is och svinhalt.
-
Det är fett öppet. Hur coolt som helst. Förutom att där är is och snö. Blir litta halt. Kolla in http://www.stapelbaddsparken.se
Bygget har kostat 15 miljoner och det är 82 ton betong. Coooooolt är det.
-
du får hänga med och skejta på riktigt i stället. Antingen inomhus bå bryggan eller utomhus på nya cementparken.
-
Det där var det finste kort jag sett på mig själv. Jag blir ju stolt.. Fan vad snygg man blir när man får sprit i sig. hahahhahaha
-
MIKA är bäst. Det fan det ända jag säger
-
hihi dom brukar ju svina ordentligt. Inte så ordentliga som vi pågar.
-
nu pratar vi inte om något som häde förra året.. Det är tävling. Vem blir först i år. Bildbevis ska det vara.
-
Svar till:
Så här gör norrbaggar… hur gör dom sen?

[/ QUOTE ] Ja hur gick det sen?