skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
varör kommer du inte in nån stans ludde. Är du inte torr bakom örona?
-
skejtar_henke
Medlem17 december, 2005 vid 15:12 som svar på: Inbjudan – Kitepubafton i Malmö, Fredagen den 16:evar gör det mest ont stellan?
-
ni är för goa alla tre. Ni är mina idoler.
-
så nu släpper vi det ämet
-
Det är ju grymt vad min lilla ända är med på många ställen då.. hahahahaha
-
jepp stellan och henke ska ut. När beror på hur snygga vi blir ikväll och hur bakfulla vi är imorgon.
-
Ser ju ut att bli bra vind. Men regn tyvärr. vatten ska bara komma underifrån så här års. Söndagen ser fin ut dock.
-
skejtar_henke
Medlem8 december, 2005 vid 12:34 som svar på: Jag döööööööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrTror du menar habo. Thats the shit…
-
skejtar_henke
Medlem7 december, 2005 vid 21:13 som svar på: Jag döööööööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrja då missar du ju habo på söndag. Vilken otur du har. Kan du inte åka näta vecka i stället
-
skejtar_henke
Medlem7 december, 2005 vid 14:52 som svar på: Jag döööööööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrJag har aldrig varit där. Dra inte upp det där nu igen..
-
skejtar_henke
Medlem7 december, 2005 vid 13:41 som svar på: Jag döööööööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrJag meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
-
börja högt och sälj billigt
-
Och jag har en 2003 fuel 17. Kite only eller med en naischbom till. 2500 utan och 3000:- med bom
-
Ajaja då. får väl skärpa mej då… HAHAHAA
-
klart det är fel… Det vet både du och jag. Men trodde inte det var ett så känsligt område. Om man lägger ut dom här så får man nog räkna med att folk kopierar dom.
Det har jag gjort i alla fall. Är jag en dålig människa då..?