skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
Tack eggen. När kommer du och hälsar på. Hur går det med kitingen? Kul och höra att du lever. Vi saknar dig
-
Svar till:
Clas Ohlsson är skit när det gäller grejer till Kite…Det är ungerfär som att köpa fälgar på Biltema.
[/ QUOTE ] Det är sant. Men billigt är det.
-
skejtar_henke
Medlem27 oktober, 2005 vid 20:01 som svar på: Vi skulle haft ett Svenskt kiteförbund!Visst låte ju superseriöst och så. Men vad fan detta är inte fotboll. Tycker ärligt att tävlingar inte är nån kul. Happings är ju kul och så. Visst kan tävlingar bli kul och man får ju göra vad man vill. Men det är ju just det som är charmen med surf skate snow osv. Att vi kan åka när man vill utan att det är så jävla seröst. Bara hänga med polarna och ha det gött och hänga.. HAr jag fel eller?
-
jo men lär nog bli problem ändå i habo. Är ju bara 30 cm djupt ca. Men fan vad grym den ser ut. vill prova. Köpa vet jag inte. Men prova jaaaa.
-
coolt och anorlunda. Men hade inte fungerat i habo.
-
då var det 2 timmar kvar…
-
hahaha nu var du lite ironisk anna va.
-
hihi jissa vem som kläckte iden med melker och stellan tror jag. Så jag har vildcard. men jag är vidrig och snart ett rh jag meee.. hehehe
-
va fan det skulle jag ju skriva. Nu var du snabb.. heheh.
-
vi kan ta med dig på klubb där du blir pådukad av belinda. Hon har lovat att ställ upp bara för dig rambo.
-
ok jag ringer didg så får du den. Jag kan komma förbi imorgon.