skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
Fast det är nog mer än skidgrej.
Vet att dom hoppar ut för klippor med sånna där konstiga vingar. Ska tydligen gå och hoppa långt. -
Bara rövhål och rika som får komma. eller om man har en fin syster. Lite soäker med brats. hehehe
-
Klart jag är på
-
clas olsson har.
-
Jocke ring mig så kan vi väl åka tillsammans.
-
locals går först. Ser dom arga ut. Låt dom köra först. Dom med stora elaka tatueringar går med först. Du får passa dig så du inte åker på spö…..
-
skejtar_henke
Medlem30 september, 2005 vid 13:28 som svar på: Var kör vi på lördag. Vi som inte ska på tävlingenMåste bara ha ett inlägg till. Så man kommer med i 500 inläggs klubben.
-
Du ger dig aldrig Anna. Men jag hade gärna följt med. Jobbar tyvärr.
-
Tänke hur i hela friden kan man missa det. Hur kan man inte hör Rambo. Men illen har ju bra 4:a inlägg så det förklarar saken.
-
skejtar_henke
Medlem25 september, 2005 vid 22:21 som svar på: Lite info och test på Nova och CrossbowSvårt att förklara vad jag menar faktiskt. Men jag får prova lite till en dag när det blåser lite till. Har inte bestämmt mig vad jag tycker om den. Jag körde ju så kort tid med den.
-
skejtar_henke
Medlem25 september, 2005 vid 21:05 som svar på: Lite info och test på Nova och CrossbowJag prova med. Är lite kluven om vad jag tyckte. Det var väldigt lite barpresure och det är ju bra. Sen var den mycket lättre att styra än jag trodde. Hade hört att den var seg och styra. Men den var lätt. Igar poblem heller med uppvind egenskaperna. Men den kändes så annorlunda. Det kan ju vara att man inte är van och så.
Håller dock med ludde att den kände instabil. Annars har jag inte kört tillräckligt för att bedömma den. Men kul och prova. -
Finns bara en riktig belinda. Mer säger jag inte. hahahhaha
-
Hmm jag undrar om patrik har samma känlor. Tvekamt va?