skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
Tror inte han tycker det längre faktiskt. Går rätt mycke bättre nu faktiskt. Inte så lätt att bli grym när manhar så mycke annat stå i. Det viktigast är ju att man har kul. Inte sant mattisas.
-
skejtar_henke
Medlem7 september, 2005 vid 09:28 som svar på: Crille. Kan du inte lägga ut litta bilder.den är fan grym den där melker. Riktig oldboys kväll det där
-
skejtar_henke
Medlem7 september, 2005 vid 09:21 som svar på: Crille. Kan du inte lägga ut litta bilder.anna jag vet att du har ett riktigt tysk hopp med. En boardoff. Jag vill se. Please
-
skejtar_henke
Medlem7 september, 2005 vid 07:54 som svar på: Crille. Kan du inte lägga ut litta bilder.Jobbar då måste han må dåligt. hahah det måste vara en chock för honom.

-
Ok då ska vi reda ut vindrikningarn i habo. Syd är rak sidshore. och nord samma. Men blir ju lite bysig då. Sydväst till nordväst funger bäst. sydost blir alltså offshore och är inte att föredra i alla fall.
Lycka till
-
nu säger ni igenting. Får inte jag säga nått så håller ni käften. vi ska fan inte ha dit massa nybörjre. Låt det föbli secret.
-
vad jag vet är det inga proffs som kör med foils i värddskuppen. Eller mins 95 % tub. Kankse ska han inte åka där. Men måste ju finnas en anlednig till att det är så. Dumt att välja något som är sämre. Eller?
-
Nu får vi nog reda ut en sak.. Parkvägen ligger varken i habo eller höllviken. Den ligger i ljunghusen. Eller har jag fel.. Blev osäker nu?
-
Ludde blev där inga roliga på mig… Jag är ju nyfiken.
-
Nej jag är en plattvattenslyna… Rätt ska vara rätt.
-
jag är fan sugen på lundåkra..
-
Tjaa man kan ju tillverka själv. Annars tror jag att rambo har eller jacob i flädie har.
-
du är en sjuk människa… hahahaha
-
Martin vi drar till parkvägen om du är sugen..
-
okey då jag får väl var tyst om det.