Forumsvar skapade

Sida 113 av 134
  • skejtar_henke

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 16:34 som svar på: imorrrn?

Ludde jag ska ut. Typ tidigt på morgonen. Jag och parik ska nog till parrkvägen som det ser ut. Det är ju den vindriktnigen. Tror vi drar tidigt på morgonen.Ring om du undrar någe.

• skejtar_henke

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 14:09 som svar på: torsdag

Fast vombsjön är väldigt nybörjarvänlig. Funger ju i alla vädersträck utom rak väst. Eller hur var det sydväst. Lite osäker nu. Det var ett tag sedan jag var där. Fråga rambo. Han har koll.

• skejtar_henke

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 14:07 som svar på: torsdag

livet är hårt…. Farligt ställe för nybörjare. höga vågor och djupt.

• skejtar_henke

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 12:42 som svar på: torsdag

Ska ut imorgon på very secret spot. Är du nybörjare får du inte följa med annrs är det ok.. finss fniss

• skejtar_henke

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 15:52 som svar på: blåser det någonstans idag?Näset?

Anna det finns igen som är så på som du. Måste hålla med rambo om att du är den evige vindoptomisten. Vilket är grymt iof.

• skejtar_henke

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 14:38 som svar på: Inlägg!!!

Man måste inte läsa allt. Inget tvång

• skejtar_henke

Medlem
    21 augusti, 2005 vid 11:47 som svar på: Malmöområdet vid NO?

ok det vet att den är grym. Var mer kan man åka. Tippen hade ju varit bra. men men….

• skejtar_henke

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 23:37 som svar på: Kan bara säga att det var hyfsat tryck idag på….

Jag är på. Stora banderoller och grejor. Uppror mot övermakten.

• skejtar_henke

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 15:49 som svar på: Fötter är hårda men kitesurf är hårdare

aj

• skejtar_henke

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 12:31 som svar på: varför jobbar man alltid när det är vind?

heheh du är inte dum du Anna. Men när jag är ledig så blåser det fan inte. Det är dagens I-lands problem.

• skejtar_henke

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 10:07 som svar på: varför jobbar man alltid när det är vind?

jobbar till fyra. Fast jag ska på fest ikväll. Så det är ju gött i alla fall.

• skejtar_henke

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 16:44 som svar på: Sanningen bakom Board Shorts

Jag får kanske börja med bordershorts så. Om nu någon tar illa upp. Mycket fin bild på mig när jag gör magplask må jag säga. senaste jag har lärt mig.

• skejtar_henke

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 10:07 som svar på: inga nybörjare ?

Han är nybörjare precis som jag.. Ludde har precis lärt sig ta höjd. Hoppas man lär sig själv det snart

• skejtar_henke

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 22:15 som svar på: inga nybörjare ?

Tja man börjar ju nästan hålla med. Det kan var jubbit när det är så många nybörjare. Vissa personer verkar ju fibbla till det jämt och ständigt. Så är jag nog på freddes linje. Tyvärr så håller jag med lite.
    Om man är nybörjare så får man ha lite koll och hålla sig undan.

• skejtar_henke

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 18:22 som svar på: Dagens dummaste?

En bräda som inte är knäckt eller är oåkbar förtjänar ett bätte öde.. Menar inte att du skulle sälja den. Menar bara generellt. Brädar ska åkas på och inte bli några jävla hyllor. Men är dom av så är det en annan femma. Brädor har själar det vet ni väl….

Sida 113 av 134
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications