skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
skejtar_henke
Medlem1 augusti, 2005 vid 15:57 som svar på: Tack Skåne…Lidde, Henrik, Andreas, Mike m.fljag är alltid oskyldig.
-
sony ericsson s 700.
-
bxbxx
-
ghdhd
-
ncnc
-
Tjejer fån näset.
-
Tycker naishs linor är fina. Kör själv med dom. Färgkodade och bra. Lätta att trassla up om det nu skulle vara så. 500:- för fyra linor ungefär.
-
Klart han är kung och legend. Martin alltså. Såg han åka här om dagen. Satte ett sjukt hopp som jag inte har namn på ens. Vilekn jävla power den mannaen har
-
Det här var en kul tråd. Kan ju inget annat än spåra ur.
-
Svar till:
jag vill med ha en whiskey
[/ QUOTE ]
Du är ju inte ens torr bakom örona. Det är vuxendricka ludde. Men du kan ju ha äppeljuice i whiskey-flasken så ser du tuff ut.
-
Hook and the daggers. Fy fan vilken bra film det var. Riktig kvalitet
-
Jag fick sms av Eddi. Tråkigt nog har han brutit foten. Så hoppas han blir frisk snart.
-
Kanske för att han känner att han är motarbetad.
-
Klart att patrik ska vara kvar.
-
Svar till:
Inte jag som snackar skit det gör andra jag säger ifrån bara och det är definitivt inte bara när det gäller Naish men eftersom ett par tre stycken här har satt i system att svartmåla Naish hela tiden så blir det ju mer av den varan men som sagt det är inte jag utan andr som är skyldiga!
[/ QUOTE ]
Rädd för att dom tycker det är extra roligt att terra dig och naish för du är ju inte så sen att hugga tillbaka patrik. Många gånger tror jag det är mer för att det är roligt att retas för du hugger ju tillbaka.