skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
Spelar roll. De söta tjejerna är ju redan paxade.
-
Välkommen hem till kylan Anna. Hoppas ni har haft det gött. Hoppas man får se dig snart i habo. Crille med f´ör den delen.
kramis -
Det var en av näset-boysen och min granne som kokat ihop det.
-
Henke är på. Kör så länge som mina armar håller..
-
nee det har jag inte. Inga sånna blder. Fniss. Ne det var kitebilder. Jag har fått veta vem som ligger bakom det..
-
Svar till:
Bara 89 kg och 156cm låter som ett skämt!
[/ QUOTE ]
Det står ju faktiskt 189 kg Patrik. -
Håller med dig paul. Det är ju värre än några kärringar på kafferep. Eller vad säger du mattias.. Ett mail är väl inge farligt? Även om du nu inte är ett fan av naish. Lite gnällvarnig på dig där tycker jag allt. Rätta mig om jag har fel..
-
Det var ju inte så svårt att se att det skulle bli sånna vindar. Stora svarta moln. Då är det dags att gå in eller pack ihopa. Så nej det var inte så farligt. Bara att använda huvudet. Men visst kunde det blivit farligt om vi varit kvar där ute.
-
Tja bris lär det inte bli imorgon. Den uppstår bara på sommaren vad jag vet. Det är för kallt för det ännu vad jag har förstått i alla fall. Tror ni verkligen det blir någe imorgon. Vill mer än gärna. Men jubbar. Kanske kan man ta ledigt
-
ja lundåkra är skit. Åk inte dit.. Rena soptippen och dålig byig vind är där jämt. Åk inte till habo heller. Där är bara platt vatten och grunt.
-
ja ja visst. Du har ju rätt. Men ljunghusen ligger ju rätt nära. Eller rätt mig om jag har fel. Jag gillar näset i alla fall.
-
nej det är det inte. Parkvägen är ljunghusen golfklubb. fbk är lägre ut… Lite secret.
-
ok då kommer min bil. Jag gillar den trots att den inte är så snabb. Mer image.
-
Kan man be om en bild. Lite intresserad.
-
stellan har rätt. Det var på slagerbaren jag hitta henne…