skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
Håller inte med om att allt är grymt. Min 17 är fan ta mig inte grym…
-
Hur länge är det ljust ute pågar. Jag ska jobba imorgon och undrar om jag hinner ta en tur på eftermiddagen… i så fall är jag på om jag hinner. vill prova min snowskte tillsammans med kiten.
-
Ja den var lite taskig. Vänta bara tills du sätter en kite i träden.
Svar till:
hur gick detta till? kicki sätter ju feta kiteloop-i-träden-raileys-to-taggbuskarna-i-habo-när-tv4-är-och-filmar-hon-som-e-nummer-7-i-världen.
[/ QUOTE ]
-
Det är rätt. Det ska inte vara lätt alltid. Hardcore för dom hårda grabbarna är ju coolt. En stång lär väl funka bra det med. Funger ju när man skejtar ju. Våra brädor är ju mycke större. Lättare med balansen då.
Svar till:
Svar till:
Dubbla rör Walle annars lär det bli svårt att åka på den.
Har alldrig sett en slider med enkla rör som funkar bra.
man vill ju ha en platt yta att åka på med mjuka hörn och därför dubbla rör.[/ QUOTE ]
Jo dubbla rör e tanken, så att även jag klarar av den
, men ska de va så lätt alltid!?[/ QUOTE ]
-
Det var nått av det klokaste du sagt. Kan inget annat än hålla med.
Svar till:
jag tycker det är för hemskt att det skall rökas hash hit o dit i oliak vattenpipor på öland som gotland, nä jag tycker man kan ha trevligt utan droger jag.
[/ QUOTE ]
-
DET ÄR VINTER! Säger inte mer.
-
Den du Eddi. Den missa jag. Då lär det ju var solklart vad det är för klubb. Skrattade rätt friskt när jag kom var jag hört det innan.

-
Välkommen till Malmö. Så mycket våger hittar du inte utan bil. Det finns fin vågor ner åt ystad och nere på näset. Simrishamn kan du till och med vågsurfa vissa dagar..(har jag hört). rätta mig om jag har fel. Men Habo är fint. Det är visserligen platt. Men det är ju kul det med. Långrunt och roligt och köra tricks och så. Välkommen till malmö än en gång..
Är det N NV så kan du köra i malmö me det vet du säkert redan. -
Fina bilder.. Ser ju varmt och gött ut. Men jag undrar en sak. Den där baren är det en gaybar? Där är ju bara killar där vad jag kan se?

-
ska vi ta en tur i morgon. Låter som du hatt kul.. Sugen på att åka. Eller kanske vi får åka snökite. Vintern har ju kommit till skåne.
-
Jag är på om det är väder till det. Men det ser ju inte så ut.. Ni hade fått åka med mig om ni vill
-
Visst tror stadium säljer det. Själv jobbar jag på intersport och har lite koll. Protec är en skejt hjälm eller möjligt att den gjodes till fallskärmshopparna från början. Men det är riktiga grejor och skysst. Har haft en del annat skit genom åren jag skejtat. Men gillar protec bäst.. Vet att dom har en speciell modell för vattenbruk.
Svar till:
Svar till:
Här har du en skön kruka
http://www.hardheadedsports.com/protec-ace-wakeboarding-helmet.htmlHar en likadan själv, sitter sket gött o kostar inte mycket heller!
//Andreas Å
[/ QUOTE ]
fasen…tycker jag känner igen märket på hjälmen!?
Säljer inte Stadium ProTech?
Jag provade några av deras snowboardhjälmar i olika modeller och jag tror mina kastruller hemma har bättre passform
men hur e Wake modellen?[/ QUOTE ]
-
Svar till:
Jag ”använder” min flickvän till det

[/ QUOTE ] Ta väl om henne. Kite är ju ingen bra sport för förhållanden.

-
Fast jag tror inte du hade några gifflar. Dom är tillhör ju kite numera.. hehehe
-
Det var jävligt kallt sist. Nu vill jag ha värme coh brudar i bikini på stranden och en öl och en giffel i handen. Vad säger du om det ludde?