Forumsvar skapade

Sida 120 av 134
  • skejtar_henke

Medlem
    26 januari, 2005 vid 20:21 som svar på: brunotti 125 <-> 140

Är grymt nöjd med min bräda. Köp int 140. Det ska vara 125. Jag väger 90 det är inga problem. Ingen 140. Den är ju jättelång.

• skejtar_henke

Medlem
    24 januari, 2005 vid 21:59 som svar på: tippen imorrn?

Jag är fan inte feg. Men nu är det fan för kallt alltså.. Kanske ska tilläggas att denne pågen har våtdräkt.

• skejtar_henke

Medlem
    21 januari, 2005 vid 21:59 som svar på: Habo – lördag (8m/s, 2 grader och sol)

Ribban kan var gött en eftermiddag.. Jag tycker där är trångt och köra.. Fast håller med om att det kan vara kul ändå. Men lite väl kallt för ribban imorgon för min del.

• skejtar_henke

Medlem
    21 januari, 2005 vid 17:01 som svar på: Habo – lördag (8m/s, 2 grader och sol)

jag vill köra habo. Ingen torrdräkt. Inge sugen på att bodydragga med våtdräkt. smile.gif

• skejtar_henke

Medlem
    18 januari, 2005 vid 22:03 som svar på: Bräda? Nybörjare

Brunttin har jag med och är nog en ganska bra nybörjarbräda trots sin relativt korta längd. Planar grymt snabb och lättkörd.
    Sen storlek tycker jag en 12 eller 14. Köp inte förstor kite som nybörjar. Det är ett ganska lite fönster på en stor kite. Och som nybörjare har men svåra att bemästa dom krafterna. faktiskt lättare med en 12 eller 14m2. Lätt att bli överriggad med en stor kite.
    Håller ni med mig boys eller?(och flickor)

• skejtar_henke

Medlem
    17 januari, 2005 vid 22:55 som svar på: wem e på i habo zu morgen?

Vi får se. Sak framkalla den snart. Ärligt så var det kul men lite småkallt. Inte att köra men att byta om..

• skejtar_henke

Medlem
    17 januari, 2005 vid 22:27 som svar på: wem e på i habo zu morgen?

tyckte synd om dig idag.. Först det ena så den det andra. Det var inte din dag. Men det var fin surf till hans grejor gick söder.

Pjoter vilken kykling du är. Det var ju varmt i vattnet. smile.gif

• skejtar_henke

Medlem
    17 januari, 2005 vid 22:13 som svar på: Cabrinha VS Naish

Har provat aero2. Trevlig kite med bra bottendrag och bra kite och lära sig med. Den är stabil och bra med häng och popp i den. Så är det rätt pris så slå till. Håller med om att det flesta märken är bra.

Angånde storlek tror jag du ska köpa nåt mellan 12-14 kanske 15 men inte större som första drake. För sen börjar det bli lättvindsdrake. Lätt att bli överriggad som nybörjare och ett ganska litet ”vindfönster” på dom. Lycka till med köpet.. Både eh och aeron är fina drakar.

• skejtar_henke

Medlem
    17 januari, 2005 vid 11:32 som svar på: wem e på i habo zu morgen?

Jag och kaiser dar till habo nu

• skejtar_henke

Medlem
    16 januari, 2005 vid 20:25 som svar på: wem e på i habo zu morgen?

Har du mitt nummer micke..Du kan väl ringa mig eller skicka ett mess när du ska ut..

• skejtar_henke

Medlem
    16 januari, 2005 vid 20:23 som svar på: Lommas vindmätare?

Taycker nästan vi borde sponsra dom lite.. Ett lite bidrag. Vi använder den ganska flitigt ju… Behöver ju inte vara så mycket pengar. Vi är ju rätt många..
    Håller ni inte med?

• skejtar_henke

Medlem
    16 januari, 2005 vid 20:16 som svar på: wem e på i habo zu morgen?

ska ni åka imorgon med.. Jag är ledig. Får man hänga på?

• skejtar_henke

Medlem
    15 januari, 2005 vid 14:13 som svar på: wem e på i habo zu morgen?

Henke är på.. Hoppas det inte blir snorkallt bara..

• skejtar_henke

Medlem
    11 januari, 2005 vid 22:48 som svar på: Torrdräkt???? wtf

Eller kom till habo där det int mer än en halvmeter djupt 200 meter ut..

Kör också våträkt. Ochdet är lungt. Det tråkiga är att byta om efteråt. Men då är man ju lycklig för att man fått åka så då gör det ju inget wink.gif

• skejtar_henke

Medlem
    10 januari, 2005 vid 22:59 som svar på: GRATIS VINDMÄTARE! för den buget kitaren

Det är rätt: Upp med draken. Lyfter du lite så va då. jackass är ju grymt.. Vi testar på hugo när han kommer hem.
    Är det ok eller?

Sida 120 av 134
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications