Forumsvar skapade

Sida 121 av 134
  • skejtar_henke

Medlem
    8 januari, 2005 vid 00:41 som svar på: Kitebilder i riktiga vågor!

Är ni säkra på att dett inte är habo förra året.. vi har ju vågar där ibland…. smirk.gif

• skejtar_henke

Medlem
    7 januari, 2005 vid 22:56 som svar på: Vattenhus till kamera!!

hahahah ja faktiskt. Jag har en plan. Tajmad och klar i minsta detalj.

• skejtar_henke

Medlem
    6 januari, 2005 vid 21:58 som svar på: Saknar alla roliga bilder från dagen surf…?

Nä vi är mogna förståndiga killar.. hahahaha. Var det nån som gick på det eller.

• skejtar_henke

Medlem
    6 januari, 2005 vid 20:47 som svar på: Saknar alla roliga bilder från dagen surf…?

kul med foto. Men inte lika kul att ta fotona. Fast ibland kan det vara kul. Ditt foto intresse är nog tio gånger större än mitt.

• skejtar_henke

Medlem
    6 januari, 2005 vid 20:39 som svar på: Saknar alla roliga bilder från dagen surf…?

Den dagen jag får en lika fin kamera som du.. frown.gif

• skejtar_henke

Medlem
    5 januari, 2005 vid 22:04 som svar på: Trettondagssurf i Habo

Vilka myskillar vi är. grin.gif

• skejtar_henke

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:27 som svar på: Reklamtryck på en kite?

Då så då är det ju inga problem.. Då kan han få sätt logga på min kite med.. smile.gif

• skejtar_henke

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:25 som svar på: Labrat eller Icon skillnad?

Har själv ägt en truth. Åkt på icon en del. Tycker så här. Truthen är mycke lättare att plane och mer nybörjarvänlig. Men och andra sidan har man lätt för att lära sig så vill du ju ha ny bräda ganska snabbt.. Så jag hade nog valt labraten. Beror lite på pengarna med. Truthen är ju bredare och planar därfer lite snabbare. Labraten sjunker ju igen lite fortare kan man tänka sig om den nu är lik i uppförande som icon. Hör gäran av dig om jag kan svara på någe mer…

• skejtar_henke

Medlem
    5 januari, 2005 vid 15:23 som svar på: Trettondagssurf i Habo

Svar till:

ta ledigt pucko..

[/ QUOTE ]

Inte så lätt när vi typ är två pers som jobbar.

• skejtar_henke

Medlem
    3 januari, 2005 vid 21:43 som svar på: Trettondagssurf i Habo

Hatar mitt jobba. Alla är lediga och jag jobbar. Jag vill med kita. Men hoppas ni får fint väder. Det unnar jag er alla.. Men jag blir avis…

• skejtar_henke

Medlem
    2 januari, 2005 vid 22:28 som svar på: Trettondagssurf i Habo

Är ni hemma igen…. Välkomna hem i så fall. Ni är saknade bägge två.

• skejtar_henke

Medlem
    2 januari, 2005 vid 19:40 som svar på: ”storm”kite?

Om du tänkt använda den här hemma typ habo.. Så tror jag att jag vill aråda dig från en så lite kite. Jag har en 7.a och väger 90. Den kör jag typ till 15 16 sekundmeter. Vinden blir mväldigt konstig när man börjar komma upp i mer. Blir väldig byigt och turbulent. Ska dsu ha den utomlands så är det kanske en femma. Har fått för mig att vinden blir jämnare där. Men det vet jag ej.. Så väger du lite mindre än mig. så kanske 6:a som lägst…

Så tänker jag

• skejtar_henke

Medlem
    29 december, 2004 vid 21:57 som svar på: Torsdag Malmö?

Hi hi lär bli en rolig kväll. Hoppas vi får bra väder så vi får kita lite igen..

• skejtar_henke

Medlem
    29 december, 2004 vid 12:41 som svar på: Torsdag Malmö?

Övning ger färdighet.

Hälsnigar Toyboy

• skejtar_henke

Medlem
    25 december, 2004 vid 19:33 som svar på: Julhälsning från habo locals.. (bilder)

fina bilder… Grym bild på kasier

Sida 121 av 134
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications