skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
måste säga att det inte är så kallt med våtdräkt. Det kalla är att byta om. Om nu inte patrik är med och har sin goa varma buss…
-
Jaha då har vi träffats men jag vet inte vem du är…
-
roligt med bilder martin. Har du fler så lägg gärna ut dom även om skärpan inte är helt hundra… Jag tyckte det var kul aven om ni andra tycker dom är tråkiga.
-
hmmm martin jag är ju nyfiken.. Blev det inga fler roliga bilder..
-
skejtar_henke
Medlem19 december, 2004 vid 12:55 som svar på: Nån som är på imorgon söndag? habo då?blev ju noll gradigt idag och då är ni gräns nådd. Då kör inte jag.. Men är ledig imorgon. Tror du har mitt nummer ted. Ring mig om du är sugen eller nåt.
-
Jag kan bra säga bra saker om swell och killarna som jobbar där.. Har handlat av dom inga problem där… Tycker det börjar bli en lite tråkig stämning här. är det verkligen nödvändigt.. Kör själv naisch och riktigt nöjd.
-
En fråga… Det gula repet trassala inte det in sig när du gör rolls och loops. Annars tycker jag det verkar klockrent
-
tusen spänn = bra köp tycker jag.
-
Svar till:
Här i Malmö hade vi Huber som skötte sin butik exemplariskt och ställde alltid upp för sina kunder.
[/ QUOTE ]
Jag kan bara instämma. Köpt en del hos huber. Aldrig blivit påsolt någe jag inte velat ha och alltid fått ärliga svar på frågor. Det uppskattar man som kund. Så en stort plus till dig henrik.
-
helt ärligt så är väl inte arx:en den roligast draken. Även om du nu får den billigt så hade jag nog tittat vidare. Kägg till en tusing och få någe mycke roligare. Arx är seg och svår att hoppa med
-
Förvånad att patrik inte hunnit före mig. Men naish swell säljer sånna kitt. Du fäster den femte linan i pumpöglan på le. fråga patrik. Han har full koll på det där. Har sett dett live. Ser fint ut.
-
Litar inte på rambo och hans rykten, Hahahaha tror inte ett skit på dom. sorry
-
Då låter det som jag är på banan….
-
Får väl lura upp patrik på Mina telasiar då. Brukar vara väldigt kul att se när folka ska lära sig åka. Brukar bli den del rolig vurpor… Sugen?
-
Svar till:
Boardtalk där platsar väl inte riktigt gubblagg eller?

[/ QUOTE ]
Passa dig Patrik. Du fattar inte sånt här. Du är för gammal. Skidor ocär coolt. Går och hoppa rålångt med och köra fortare än planka. Nog för att jag älskar snowboard med.. Men du är ut på hal is. hihi utvecklingen går frammåt..