skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
Vad har jag sagt om den bilden patrik. Jag skäms juu
-
Jag frågade lite för jag känner att jag inte får nån riktig höjd på hoppen när jag hoppar med min 7:a. Undrade om det var draken eller jag. Gillar ju inte och skylla på utrustnigen. men man får ju fråga lite försynt.
-
jag har en snöskate. Den är nog rolig att leka med. Vad säger du om det patrik. Kan det vara nåt.
-
Ni spelar för mycket bandy,fotboll och badminton. Det är bra ni får jobba lite.. Fniss.
Måste ju terra dig lite

-
Va fan patrik. Du fick inte lägga ut den bilden. folk kan tro att jag sysslar med sånt. Inte bra för min image. Jag håller mig till kite och skate.
-
skejtar_henke
Medlem14 september, 2004 vid 21:42 som svar på: Bara jubb. Men ledig imorgon. Habo imorgon onsdag?ludde ring mig om du ska åka. Jag har gjort av med ditt nummer…
-
skejtar_henke
Medlem14 september, 2004 vid 16:53 som svar på: Bara jubb. Men ledig imorgon. Habo imorgon onsdag?Vi kan väl höras….. hoppas det bli gött väder då
-
Den var rätt skojig den där båten. Den gick ju rätt fort asså. Klarade till och med att vända med den. Skulle gärna köpa en med den går inte in i min bil. Så det får nog vara..
-
Mackan du ska få låna min batteripump när jag har en. När du har kört tre timmar och vill pumpa en kite till. Då är det nog inte fel med en sån. Inte dumt alls tror jag. Men kanske inte så manligt. Men prylar är ju alltid kul att ha. Får väl börja träna mer så jag orkar och blir stor och stark som dig. Tills dess vill jag allt ha en elektrisk..
-
jag lär inte sluta för att det är förbjudet. får man väl köra olagligt då om det sak vara så….. som när man skejtar. Blir bortkörd. Det är man ju van vid.
-
du kan köpa min silva om du vill. Funger bra men använder den sällan. Avände den mycket när jag var nybörjare.kör på känn istället nu. nypris 600:-. du får den för 400:-.
-
Svar till:
Lägg ner nu. I alla sporter och i alla andra länder finns det alltid en herr och en damklass. Sen kan man ju lägga till en amatörklass om man har resurser så det räcker. Skulle ju vara kul om någon vill satsa på att göra det till en sport även i Sverige och inte bara en Svenssonsyssla. (Hade kitesurfing varit en del av Riksidrottsförbundet hade man betalt 6% moms på kitekurser ist för 25.. osv). Om man ska sporra tjejer att tävla är det enda sättet. Varken jag eller någon annan tjej har en chans mot de bästa killarna. Låt bara arrangörerna ge ett svar på frågan istället.
[/ QUOTE ]
Måst bara säga att jag håller med Anna. Även om hon inte skulle säga det själv. Klart att hon är duktig. Men visst är det skillnad på tjejer och killar. Tycker absolut det ska vara en damklass. Även om hon spöar skiten av mig och det flesta killarna.
-
Ta du din slingshot så ska jag ta min naish. Så kan vi ju ses på vattnet. Beror ju fan inte så mycket på draken. mer på vem som håller i skiten. Har en slinghot med. Inge ont om den men jag gillar nasish bättre. så prata går ju. Men vi får väl se nästa gång vi ses i habo.
Jag har lärt mig karte jag med…
-
Svar till:
He He 500! Ja det var gamla goda tider det!

[/ QUOTE ]
Patrik du är för gooo. förstår inte hur du orkar skiva så många inlägg. Fast det är sant. Har ju inte träffat så många som pratar mer än dig… Jag ligger ju långt efter dig. Får börja skriva lite flr inlägg. Hoppas det blir surf imorgon. -
Köpte en chickenloop av märket maui magic hos ontop. Finns på här på nätet. Var iof hemma hos han och hämtade den. Han hade en del tillbehör och en riktigt trevlig kille.