Forumsvar skapade

Sida 124 av 134
  • skejtar_henke

Medlem
    20 juli, 2004 vid 21:45 som svar på: Är man dum om man köper en 12a

Som första drake och nybörjare tror jag att 12 blir cklockrent till din vikt. Större drake är väl kul det med. Men vindfönstret är mindre på en större drake och svårare att håll när det blåser. Så jag häller med både rambo och melker. Hade 14 som första drake och nöjd med det. Men jag väger 90. Du kommer säkert att vilja ha en större sen. Men börja med en 12a och köp en 16 när7om du känner att du vill ha det.

• skejtar_henke

Medlem
    19 juli, 2004 vid 16:45 som svar på: Chickenloop med depower strap

köpte på ontop i malmö. helt ok…

• skejtar_henke

Medlem
    18 juli, 2004 vid 20:54 som svar på: var är kicki

Ja när är det. När visas det. Har det varit ikväll eller? Missar alltid när det är kite på tv. Om nån vet så inrormera oss..

• skejtar_henke

Medlem
    13 juli, 2004 vid 23:34 som svar på: Tips på ny bräda?

Känner Anna killen som gör tablas bräderna ganska bra. Eller hur var det patrik. Kanske därfer hon fått bra pris. hmmm jag undrar…

Men ska vara lite seriös med. Har provat Annas bräda. Grymt lätt och lättkörd, planar snabbt och lätt att ta höjd med. Så inge fel på dii där tablas plankorna. Snygga är dom med…

• skejtar_henke

Medlem
    13 juli, 2004 vid 23:26 som svar på: trädkiting

Hoppas aldrig nån mer behöver hamna där. Att ddet inte skull hända tror jag dock inte själv på ett en sekund. Lär ju hända inom snar framtid igen. Hoppas bara det inte är jag eller nåt allvarligt händer. Men man kan ju alltid hoppas. Men det verkar ju vara snälla träd vi har i habo…..

• skejtar_henke

Medlem
    13 juli, 2004 vid 21:40 som svar på: Tips på ny bräda?

Har precis köpt mig en brunotti 125. Så grymt nöjd. Hade en 140 innan. Denna brädan planar lika snabbt men är mer manövrebrar mer pop. och känns inte kort heller. GRymt bra bett. Jämför man med en custom så är den ju lite tyngre men jeeevlit snygg tycker jag. Så smaken är som baken.

• skejtar_henke

Medlem
    13 juli, 2004 vid 21:31 som svar på: Blir det någe session i habo ons.

faan fredrik. Kom ner till habo nu. Eller så så kanske man ska kolla in den där hålan… Jp-håla…

• skejtar_henke

Medlem
    8 juli, 2004 vid 12:20 som svar på: Näset om snart!?

Tjena boys. Får man hänga på….

• skejtar_henke

Medlem
    30 juni, 2004 vid 22:49 som svar på: Varför kite?

Ännu ett prov på för lite vind och för mycket dötid.

• skejtar_henke

Medlem
    28 juni, 2004 vid 11:25 som svar på: Ta med tjejen när du kitar!

Som ett plåster. Om du ska kita ska jag med…

• skejtar_henke

Medlem
    26 juni, 2004 vid 15:01 som svar på: Bra kite-ställe i europa?

Hur är röda havet vid egypten. dom har ju med kite i sin reklam poo tv?

• skejtar_henke

Medlem
    24 juni, 2004 vid 22:30 som svar på: era goa skauningar, kitepark, har ni byggt var?

henke är nog för ny i denna lekstuga. Är den nån gammal go kite.. foil eller?

• skejtar_henke

Medlem
    23 juni, 2004 vid 22:43 som svar på: era goa skauningar, kitepark, har ni byggt var?

Håller med dig melker. Vi vill åka rail och slids och sånt. Kan vi åka skate i stället. Men vi har ju alltid en slalombana gjord av betongpelare i habo. Välkommen och prova.. Rekomenderas ej för nybörjare.

• skejtar_henke

Medlem
    22 juni, 2004 vid 20:21 som svar på: 00 nash

Fy fan vad bra eller fy fan vad kast. Antar att du menar kässt?

• skejtar_henke

Medlem
    18 juni, 2004 vid 13:39 som svar på: Butiker i Malmö?

Måste väl säga att man har ett ansvar som kund med. Men ska inte skylla ifrån sig allt på en säljare. Men man ska ju inte bli lurad. Har ingen aning om robbanlurat på nån någor och utalar mig inte om det heller. Men man får ju faktiskt prova själv i butiken och avgör hur det sitter. Sen ska man givetvis inte bli lurad på nåt sätt. Vilket jag inte hoppas han gör för hans eget och andras bästa.
    Det vore ju nedrigt. Det får han svara på själv.
    Menar bara att man måste ju ha lite koll på vad man vill ha och kan inte lite blint på en säljare.
    Är ju inte förbjudet att käna pengar, Bara man gör det på rätt sätt….

Henke

Sida 124 av 134
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications