skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
jag vill inte gå på så hårt. Men jag har varit där, Kändes som han bara vill kränga grejor. Märkte att han sket totalt i vad jag behövde. Skull iof inte köpa nått. mest nyfiken vad han hade för någe. Var iof sugen på en rashi. Men hade igen lust att handla av honom.. Han var konstig. Absolut inte otrevlig på nåt sätt eller så. Men det var en konstig känsla jag fick bara….
-
Melker har rätt. Båda dom sidorna är bra. Och killarna som säljer har koll på sina prylar. Kan nog hålla med om att killen limhamn inte verkar ha mest koll..
-
Visst spricker i en sömn. Klart du tucker det ska hålla. Men affären lär väl tycka så här kanske. Visst ha har handlat en dräkt av oss. Men han kanse har varit våldsa med den och sömmar kan ju gå upp. Tycker dom har rätt att laga det. Går det sönder tycker jag personligen att dräkten skall bytas eller lagas på ett bättre eller annat sätt. Givetvis ska det ske så snabbt som möjlig. Fast iband kan man inte råda över det. När man inte lager den i butiken. Man måste ju få laga saker som gått sönder. Men givetvis ska det inte ta en månad eller liknadnde…
-
Visst är med men 8 är ju fan lite tideeet asså. Visseligen vaknar man ju när man får huvuet i det kalla vattnet.
-
Håller med. Men kan ju bara prata av min egen erfarnhet. Om jag hade sålt en våträkt och han kommit en en vecka senare och den hade gått sönder hade jag försökt hjälpa honom. Kanske inte gett honom en ny. Antingen laga den eller ge honom ett bra pris på en ny.. Men klart om man kört i sönder den med en vass fena så är det inte en reklamation. Men jag kan lova er att tillverkan vill att det ska hålla mer än en en vecka. Tänk er om man är tillverkare/levrantör och får ett dåligt rykte om sin a grejor. Det är inte bra. finns ju nåt som heter goodwill. Har bytat många sker som inte är reklamation där jag jobbar. Lovar att man tjänar på det. En kund sm inte är nöjd berättar ju det för all sina vänner… En nöjd kund berättar det knappt för nån..
Rätta mig gärna om ni tycker annorlunda..????? -
Nä reklamatinon låter det inte som. Reklamation är ju när det fabrikationsfel. Men vissa affärer är ju snälla och fixar det ändå. Dom flesta levrantörer är ju jätterädda om sitt varumärke. Men det ska ju inte missbrukas för då slute det som allt annat. Jag jobbar i sportbutik och van vid rekl.. Lycka till och hoppas det löser sig med dräkten.
-
Jag Henke och Martin kommer nog vid elva tiden om det blåser..
-
Säger som dom andra här. Du blir nog nöjd vad du än väljer. Är det samma pris på grejorna. Sånt spelar ju in om man inte har en rik pappa som betal. Fuel är en lättstartad drake. Den är kort och bred vilket gör det lättare än tex en x3. Lycka till .
-
Men om man ska har ner den. Finns där någe sätt jag inte vet.. släpp ner den i vattnet släppa bommen och hala in den och få lintrassel? Eller kan man landa den själv på land. Går väl bra om det blåser 5 sek men vad göra om det brallar i… Nån som provat..?
-
Fuel är bra… dom har bra drag..
-
Håller tummarna..
Go hard or go home som man säger. Men jag har sett er köra och ni är jeeeevlit hårda.. -
Bra ide.. kommer gärna…
ring mig om ni ska..0709 392828
-
Skrattade när jag såg rambo svar på vindrikningaran på nr8.
haha haha ha -
Var det ett uds system. För det lär ju vara ganska bra testat. Känner mig gaanska safe….
-
jag har bräda till dig. Liten skade som inte påverkar åkningen. du får bra pris….