Forumsvar skapade

Sida 126 av 134
  • skejtar_henke

Medlem
    4 juni, 2004 vid 21:39 som svar på: Kite på Eurosport ikväll kl 23:00

såg bara slutet. Men grym åknig. Stället liknade habo tyckte jag…

• skejtar_henke

Medlem
    4 juni, 2004 vid 15:53 som svar på: lomma idag?

lilla torg lät ju nice.. Du stellan är du nöjd med din brunoti bräda… Är det någe och ha?

• skejtar_henke

Medlem
    4 juni, 2004 vid 15:23 som svar på: lomma idag?

Jag kommer gärna ut om det blåser. Ring mig om ni ska ut. Ser ju dåligt ut men lite chans på dmi. Kanske kanske wink.gif

• skejtar_henke

Medlem
    4 juni, 2004 vid 15:19 som svar på: Vindmätare?

Vill du köpa har clas olsson eller en välsorterad sportaffär

• skejtar_henke

Medlem
    4 juni, 2004 vid 11:30 som svar på: lomma idag?

Yes sibbarp är utomhus.
    Tror Ni det blir någe bris. Nån som har koll när den här mystiska vinden uppstår. Vilka vindriktningar och temperaturer och sånt. eller vet man inte det….?

Henke

• skejtar_henke

Medlem
    4 juni, 2004 vid 11:10 som svar på: lomma idag?

Jag skejtar gärna om det inte blåser. Men fan så sugen på och dra en repa i habo. Var faktiskt med Lajla och åkte där igår.. Så nice väder… Fast inge vind.. BUUUU

• skejtar_henke

Medlem
    3 juni, 2004 vid 20:41 som svar på: Min bräda ramlar av…

vad har du för bräda och stroppar. Kan var ide och stå lite duck. Lättare att hålla kvar brädan då.

• skejtar_henke

Medlem
    3 juni, 2004 vid 11:09 som svar på: Vika sin Kite

Ta ur luften ur strutarna. Rulla sedan kiten från ändarna till mitten. Så det blir som två strutar. Vik sedan ihop den. Passa vindriktnigen. Svårare i motvind milt utryckt. Om du inte har någon våträckt tycker jag du ska köpa en 4/3. Kanske med kort ärmar. Men jag själv föredrar nog lång ben och ärmar. Men smaken är ju olika. Patrik min vän kör i shorti redan. Vilket jag aldrig hade gjort. Så beror väl på hur frusen man är. Men tex är 5/3 bra nu men för varm om nån månad. hoppas detta hjälpte.

• skejtar_henke

Medlem
    2 juni, 2004 vid 16:36 som svar på: Fråga angånde shackel eller ”pinne”

Har idag kört utan uds och med det gamla Naish-bommen. säger så här. Jag här kört sista dagen med UDS. Säger som rambo sa till mig efter ha provat det. Det är sladdrigt. Jag upplever att jag har mer kontroll när jag svänger och mycke lättare att köra med en hand. Får se vad jag tycker när det brallar på ordentligt. En sak är säkert. Det är lättare att hoppa och göra grabs och sånna tuffa tricks som dom stora pojkarna gör.
    Har moddat lite . Tagit gamla UDS-kroken och satt leashen till den. Så nu har jag spinnig leash. Sen har jag satt buntband som jag trätt på en plastslang. Perfekt fit. Lyckadades hitta som passade ihop. Så nu funger det skitbra..

Henke

• skejtar_henke

Medlem
    1 juni, 2004 vid 22:54 som svar på: Zkinz 2004?

den sidan var länge sedan den blev uppdaterad..

• skejtar_henke

Medlem
    1 juni, 2004 vid 22:52 som svar på: Vart var ni???

Kolla in bilderna på rambo. Om ni kollar noga ser ni att vi värvat han till Team UDS. Det var dyrt men det var det värt..

Ler lite lömskt. wink.gif

henke

• skejtar_henke

Medlem
    1 juni, 2004 vid 22:47 som svar på: Vart var ni???

Jag var bara tvungen att ta en bild när dom hjälptes åt att packa drake. Dom såg ju bara för gulliga ut.. Hi hi hi..

Henke

• skejtar_henke

Medlem
    1 juni, 2004 vid 16:43 som svar på: Recon eller UDS???

jag gillar uds så länge man bara kör faram och tillbaka och ska hoppa med bägge händerna på bommen. Känns jävlig safe med uds när det är mycket vind. Men det är dags att byta. Har byta bom idag. Så får se hur det går imorgon..

• skejtar_henke

Medlem
    1 juni, 2004 vid 16:39 som svar på: Fråga angånde shackel eller ”pinne”

Får ju bommen så när bröstet då. Blir trött i armarna. Rambo gav mig ett tips idag. Man kan ju ta isär chikenlopen och fästa den i kroken och sen sätta ihop den. Det kan ju funka. Tänke jag kan ju ha min uds krok med spinning leach. Men se det sket sig för den var för tight. Så kanske shakel på uds och leachn till udsfästningen… Nån som fattar.

Var får man tag på bra shakel.. Eddi var köpte du ditt. Och hur fäster man skiten..

• skejtar_henke

Medlem
    31 maj, 2004 vid 19:51 som svar på: Recon eller UDS???

Helt riktigt. Recon är ett system med draken också. Har bara sett dett dock ej kört. Har själv uds. Perfekt till nybörjare. Kroken kommer med i paketet. Så det är inget du behöver skaffa. Den lär passa till det flesta drakar och kites. Så har du ingen cabrinadrake med recon får det nog bli uds. För rätt pris kanske mitt uds är till salu.. Har inte bestämt om jag vill sälja det än…

Sida 126 av 134
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications