Forumsvar skapade

Sida 127 av 134
  • skejtar_henke

Medlem
    24 maj, 2004 vid 22:11 som svar på: JP håla stängt…

Ja man kanske skulle vara med. Men vet ifan om jag inte kitetar om det blåser. Men är det inte vind så räkna med mig med.

Go hard or go home.

• skejtar_henke

Medlem
    24 maj, 2004 vid 21:59 som svar på: NÅGON HITTAT NYCKLAR I HABO ?

Tyvärr ted. Hoppas du hittar dom. Kan du inte ta hjälp av hunden och nosa upp dom.. Hoppas dom dyker upp… Henke

• skejtar_henke

Medlem
    20 maj, 2004 vid 21:35 som svar på: Nån mer som inte är på Öland och som är ledig

micke tror stellan ska ut. Du kan ju ringa honom. Du var nog inte där idag va. I habo då alltså.. Det var bra medn det blir nog lika bra imorgon. Hoppas du får åka imorgon..

henke

• skejtar_henke

Medlem
    19 maj, 2004 vid 16:19 som svar på: rockenroll i habo.

Det var fint i förrmidags. Nu är det ju inte rockenroll längre. Utan dethmetal. Inte för mig.. Hoppas på imorgon.

• skejtar_henke

Medlem
    19 maj, 2004 vid 12:58 som svar på: Svart Pump kvarglömd på Ribban

Lidde det var ju så han hette. Inte lidde. Sorry

• skejtar_henke

Medlem
    19 maj, 2004 vid 09:52 som svar på: Svart Pump kvarglömd på Ribban

pidde eller fredrik tog den.. Så den är inte borta stellan..

• skejtar_henke

Medlem
    17 maj, 2004 vid 21:41 som svar på: På modet att loosa brädan…

tråkigt att höra… Hoppas du har en rik pappa som betalar en ny. Eller vinner på triss.

henke

• skejtar_henke

Medlem
    16 maj, 2004 vid 21:55 som svar på: tuva Jansen?

Det är två vackra kvinnor bägge två. Nu ska vi inte dömma så hårt .

• skejtar_henke

Medlem
    16 maj, 2004 vid 21:49 som svar på: Den som väntar på nåt gott …..

Ja det var gött ted. Jag skattde åt dig när du böjade skutta runt och säga att nu kommer vinden.. Men den som skrattade sist………… Men fan entligen fick jag åka. riktigt roligt var det.

henke

• skejtar_henke

Medlem
    16 maj, 2004 vid 21:46 som svar på: Värsta på hoppett hittills på Steffo!

Man undrar vad du har gjort för att bli påhoppad på det sättet patrik.. Vilket svin. Mendet är vål nån fjortis som inte är torr bakom örona som tror att han är rolig.. Svin säger jag bara.

• skejtar_henke

Medlem
    15 maj, 2004 vid 22:53 som svar på: Mycket smygreklam här på steffo..

Ja visst är det kul.. Men håll med om att en del kites förs till himmlen….

• skejtar_henke

Medlem
    15 maj, 2004 vid 21:57 som svar på: nån som ska köra i lomma eller ribban vid 5 tiden

Det gick faktiskt bra. Åkte ett par timmar.. 9an var nästan liten..

• skejtar_henke

Medlem
    13 maj, 2004 vid 22:03 som svar på: Kurser i Skåne eller var finns det närmast? Öland?

Jag gick kurs första gången jag med. Det var bra och lärde mig mycket. Var lite så som du 4 timmar där 0ch 5 där. vilket är bäst. Man vill ju ha valuta för pengarna. Jag ´gick med huber och martin här i skåne.. Jag höll väl på 4-5 timmar. Men jag var helt slut efteråt.. Blåser det bra så orkar man fan inte mer när man är nybörjare.. Iof har du ju vindsurfat men tror ändå du kommer att bli trött. Hoppas du blir biten och att du får det roligt. Om du vill ha tips vem du ska kontakta så kan jag ge dig ett par namn här i skåne. Finns ju en hel del som kör kurser.

Henke

• skejtar_henke

Medlem
    13 maj, 2004 vid 21:51 som svar på: läs inte detta

enrusiast.. Hur blev jag singel?

• skejtar_henke

Medlem
    10 maj, 2004 vid 21:10 som svar på: Om välja vilka 8 kites skall jag ta? Snälla akut!

Varför inte en 30m från naish med… Den är stor. Det är ju stroleken som räknas.

henke

Sida 127 av 134
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications