skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
Det verkar förbjudet att tjäna pengar i sverige. Klart som fan att man ska tjäna pengar om man har butik. Med det har jag inte sagt att man ska ta ut några överpriser. Tycker man ska gynna dom som har butik i den mån man kan. Om personen är snäll och trevlig förstås.
henke h
-
Det förklarar ju saken. Trodde du blivit EH-pastor och predikade för oss. Men jag förstår.. Helt ok..
-
Finns nog en bra anlednig att vi näatanalla kör tub. Stabilare och bättre säger dom som provat foil.. Kör tube och nöjd. Bara provat foil som lekskasdrake..
Lycka till henke
-
UDS är kockrent till nybörjare. Kör ju själv med det.. Har du fler frågar så ska jag försöka besvara så gott det går.
henke
-
Låter rätt bra med 16 i storlek. Köp en tvintipbräda. Inte för lite eller för stor. Med tanke på att du väger lite mer. Så hade jag inte köpt mindre än 140 i alla fall och inte längre än 160 i alla fall… Men det finns nog lika många åsikter som det finns kiteboad åkare.. men tt-bräda defenitivt..
henke
-
Massa vindsurfare i lomma tex. Där är vi vänner och inga problem…
-
kan bara instämma. idag var det bra truukkk och bra lyft..
henke
-
Man blir ju ledsen över att folk är så trångsynta. Inte som det är årets bästa spot. Menar vi delar ju samma pasion. Vinsurfa är go människor.. Samma livstil. Men dom där ut i klagshamn verkar ju almänt otrevliga.. Jag förstår faktikt inte riktig prblemet.. Vi tar mer plats. ja visst men havet är ju stort.. Tycker vi drar dit allihopa när det är vind nästa gång. Ska dom ring polisen eller?
Eller går dom till atack eller.. Man undrar ju vad det är för människor. Är det äldre sura gubbar som inte vågar kita eller?..henke
-
Det finns kurser på 4-5 timmar som du kan gå här nere. Köp grejor sen och häng med ut och åk…
henke
-
Detta här lär nog vara ett skämt föar att egga upp nån sur kitare.. Men fallskärmshoppning i alla är.. Men det är ju som med wakeboard.. Man behöver en rik pappa med båt eller ett FLYGPLAN. Asså hallå. Kite regerar. Man kan åka med naturkrafterna. Håller inte med..
henke
-
skejtar_henke
Medlem15 april, 2004 vid 21:52 som svar på: Nytt världsrekord med Kitewing 505 meter!!!men eda då…. Det kanske kan bli vi två ändå.
Tallin som hemma fast annorlunda..
-
grym drake. en av dom bästa. bra depower. inte bästa nybörjar draken dock…
henke h
-
fantasi sekundmetarar om du inte är proffs då. Vet du hur mycket 15 s är egentligen.
Henke H
-
Har bara sett en sort.. finns det flera märken. nån som har koll på vilken som är bäst eller samma sak allt ihopa..
Tacksam för svar…henrik handell