skejtar_henke
Forumsvar skapade
-
men är du kul och köra med en så stor bräda. Har bra kört med min 140.. Med stor menar jag 160 170 ungefär. Får man någe drag…. Hur kul är det eller ska man lägga pengarna på någe roligare. Vill kunna kör från 5 sekundmeter. Har en ss fuel 17. Väger 90.. Så den funger från 7 ungefär som det är nu… Tacksam för bra svar?
henke skejtare
-
verkar ju faktiskt riktigt grym…
-
hur stor skillnad är det mot att köra en lite bräda.. Böhever man knappt någon vind alls eller. Hur tycker du känslan är?
-
Ja man är ju jävligt nyfiken.. Vad tycker du det är för skillnad om man jämför med andra brädor.. Tex tablas eller en bra pruktionsbräda.. Är ju inte så dukitig på bräder så mest nyfiken.. Föstår att vikten är mindre men annars.
Henke H
-
5 funger så där. Behöver nog en lite större bräda då.. Sligshot lft som jag kollat på är 167.. Det tycker jag är långt.. Men det är ju så kul att surfa och vill ha fler timmar på vattnet juuh..
Henke H
-
Jag och partik kommer nog med.. Vi hållar alla tummarna för bra väder och go vind.
Henke skejtare.
-
skejtar_henke
Medlem9 januari, 2004 vid 18:40 som svar på: Rekommenderad kite-storlek, Skåne+53 kg?har mycket säljer du den för?
Henke Skejtare
-
rektoskopi.. Hmm rectum. Det borde väl var nått upp i baken. Låter som man tar prover med nått.
henke
-
ahh 6 räcker nog fan ändå patrik för 17 tror du inte det?
-
Stellan som väger 60 ungefrär kör 14 när det det blåser ca 5 till 8 s sedan kör han 10 m2 när det friskar i .. Tror det funger bra till honom. Kan väl vara lite hjälp kanske..
-
det skall var bra där vi sudlig vind och inte så djupt. så det är ju bra när det är svinkallt ut och när det blåser syd det är aktuellt.. så det borde ju inte vara några prblem.
Henke
-
Hmm intressant. Roligt att höra att man är välkommen. Vill ju säga att det inte borde vara några problem så länge man har lite koll på sina prylar. Sen att nån tycker att vi har gräslig stil må vara hänt. Vi tycker ju ungefär samma. Men vindsurfing är ju så mycket roligare än att sitta hemma. Men pojkar prova inte kite för ni kan bli fast…..
Hoppas ni förstår att att vi vill är att få surfa lite tillsammans och inte bråka.
Ha det gött på vattnet.
henke
-
jag blir grön av avund. vill också ha varmt och surf väder. Vad brakar en resa dit loss på mån tro.
Henke
-
skejtar_henke
Medlem5 januari, 2004 vid 17:42 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Men vad säger vindsurfarna.. Tror jag ska lägga ut samma fråga på vinsurfarna sida kanske.. Undrar vad som tycker egenligen? Nyfiken
Är det bara nån som är tradig där ute eller vad är problemet.