Forumsvar skapade

Sida 130 av 134
  • skejtar_henke

Medlem
    4 januari, 2004 vid 21:26 som svar på: Söndag.

Klart som fan att det är skillnad. Hade med köpt en om kassan tillåtet. Ser ju gött ut. Ser fram emot våren.

henke

• skejtar_henke

Medlem
    4 januari, 2004 vid 21:21 som svar på: hur högt?

mmm farligt farligt. Om du provar kitesurfa så lär du aldrig mer vindsurfa. Det är min teori..

Henke

• skejtar_henke

Medlem
    3 januari, 2004 vid 16:50 som svar på: Kite-Sele

köp ryggsele. Sitt är för vindsurfing.

• skejtar_henke

Medlem
    3 januari, 2004 vid 16:36 som svar på: VW Transporter `92 säljes

Jag är intresserad. Har du någe bild på den?

• skejtar_henke

Medlem
    3 januari, 2004 vid 16:35 som svar på: VW Caravelle-85 säljes !

Har du den kvar i så fall är jag intresserad.. men kan du inte fixa en bild?

Henke H

• skejtar_henke

Medlem
    3 januari, 2004 vid 15:21 som svar på: Söndag.

Fan alltså. Jag kan verligen inte stava. Men det behöver man inte när man ska surfa juuu. Hoppas ni har översende med mig…

Henke

• skejtar_henke

Medlem
    2 januari, 2004 vid 22:54 som svar på: Hugge Högt hårt o länge i 22m/s

vad är det för bräda då?

• skejtar_henke

Medlem
    2 januari, 2004 vid 16:41 som svar på: Söndag.

Tjena.. Jag hänger gäran på på söndag om det väder till det. Har dock ingen bil på söndag.

Henke

• skejtar_henke

Medlem
    1 januari, 2004 vid 20:20 som svar på: Vad att tänka på när man köper bräda..?

Ok vad ska man köpa då??

• skejtar_henke

Medlem
    1 januari, 2004 vid 12:29 som svar på: Vad att tänka på när man köper bräda..?

bra inlägg. Inressant för detta visste jag inte innan. Spelar vikten nån roll om man inte ska göra några hopp triks och flippa bräda och så. För då förstår jag varför man att en lättare bräda är kanon och är det ända rätta. Men är ju inte där än. Så vad säger ni som vet?

Henke skejtare.

• skejtar_henke

Medlem
    30 december, 2003 vid 17:54 som svar på: Underarms-problem

en fråga? Är du kort i rocken. Så att armarna inte räcker till liksom Så att du alltid måste ha dom raka eller stehårt böjada. Går kanske och krota nån lina i så fall. Annara får du väl slnappna av mer när du åker. Vad vet jag.

Henke H

• skejtar_henke

Medlem
    28 december, 2003 vid 21:01 som svar på: torrskor…

Mitt tips är att ringa megmax i malmö.. Huber kanske har. Vet att han säljer skor. Ingen aning om han har storlek. Om du ska köpa split vet jag inte.. Jag kör utan och det tycker jag funger bra. Dom duktigare har jag sett använda den typen. Har alldrig provat det så nåt bra måste det vara.. Måste väl vara för att dom inte ska son sig liksom. Men inget problem för mig.
    Men vad du än gör så köp inte förstora. Desto mer vatten/plats du kan ha i dom desto kallare lär det bli.
    Hoppas detta hjälpte dig..

Henke H

• skejtar_henke

Medlem
    28 december, 2003 vid 19:35 som svar på: kom igen nu, bilder!

Ja jag vill gärna med se.. Är ju alltid kul med go bilder.. Viktigt i höstmörkret.. Vi i skåne har ju fortfarande höst..

Var ju faktiskt och surfa på vattnet idag i våtdtäkt. Det ni norrläningar. Fast i är ju med kil.. Respekt på er för det ser jävligt tufft och extremt hårt om man laddar/landar fel.

Henke..

• skejtar_henke

Medlem
    27 december, 2003 vid 21:05 som svar på: Söndag – Kiting i skåne

henke är sugen… vilken tid imorgon patrik.. Lundåkra verkar ju bra.

Henke

• skejtar_henke

Medlem
    27 december, 2003 vid 08:28 som svar på: När man hoppar.. Vad är viktigtast…

alltså kolla vattenytan och sedan bara typ bara veta var draekn är…

Sida 130 av 134
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications