Forumsvar skapade

Sida 133 av 134
  • skejtar_henke

Medlem
    12 november, 2003 vid 20:55 som svar på: Kan man få lite bra tips hur man hoppar..

hålla mitt på bommen om man ska ta av en handen då eller. När man sk göra tricks.
    ska man hålla draken still rakt ovanför sig när man fått lyftet i draken.? confused.gif

• skejtar_henke

Medlem
    12 november, 2003 vid 08:25 som svar på: Kan man få lite bra tips hur man hoppar..

tack fler såna bra svar…

• skejtar_henke

Medlem
    8 november, 2003 vid 22:50 som svar på: Naish ARX skillnad??

Jag har inte kört arx.. Men alla dom duktiga säger att det är en trög och tåkig drake. Men den ska nog ha ett bra drag.
    Ville bara berätta

• skejtar_henke

Medlem
    6 november, 2003 vid 17:53 som svar på: vindstatistik för brasilien?

vem vill åka till brazilien när lomma finns…. ? Inte alls avundsjuk… Ha det kul:0)

• skejtar_henke

Medlem
    6 november, 2003 vid 17:32 som svar på: Lära själv?

GÅ KURS. Både roligt och nyttigt. du lär dig snabbare..

• skejtar_henke

Medlem
    6 november, 2003 vid 17:30 som svar på: Ny insamling till förmån för trädkitarna

VILL HA EN FLOWRIDER.. sER JU ASBALL UT.. VILL NU

• skejtar_henke

Medlem
    6 november, 2003 vid 17:28 som svar på: Kita i träden

roligt att läsa men tråkigt att du måste hyra kranbil.. Detta är nog roligt även för dig om några månader.. hur hände det egentligen så man inte gör samma tabbe själv..
    roligt men lider med dig

• skejtar_henke

Medlem
    4 november, 2003 vid 21:12 som svar på: Kiteolyckor…

sluta kita i habo.. en av det bästa platserna där är.. men när det är knökat med badare så håller jag med om att det inte är lämpligt.

• skejtar_henke

Medlem
    4 november, 2003 vid 21:08 som svar på: Tjej forum

behövs det verkligen ett forum för tjejer. dom få kvinnor jag träffat har åkt skiten av mig.. Jag menar ni få väl ta för er.. forum för tjejer löjligt. NI är välkommna här. Hjärtligt välkommna. Eller hur grabbar. OM inte finns det ju rosa sider på nätet..
    För jämställdhet men emot löjliga saker

• skejtar_henke

Medlem
    2 november, 2003 vid 15:58 som svar på: Varför 5 linor till snowkiting?

vad menas med att backa upp kite.. Fattar inte riktigt..

• skejtar_henke

Medlem
    1 november, 2003 vid 17:11 som svar på: Snowkite i Chamonix?

töntigt i skåne i all fall med snökite… Vi har ju ingen snö… Blir inte så kul men snowboard då..

• skejtar_henke

Medlem
    30 oktober, 2003 vid 21:32 som svar på: vågor å kite?

Jag skulle gärna vågsurfa. Men hur mycket våger finns det i sverigt om man inte vill köra 20 mil var gång.. Bor ju inte på vågparadise precis.. Därför är kite det ultimata tycker jag.. Kan åka där jag bor. Ingen båt bara en kopis att åka med… henke

• skejtar_henke

Medlem
    29 oktober, 2003 vid 18:01 som svar på: Hur mycket kläder under pyron!?

Hur man kommer till habo…antingen kör du till bjärred först och svänger va till lomma. Mittemellen lomma och bjärred ligger habo.. Eller kör du 90-vägen emot lomma direkt och svänger av mot bjärred i stället… Om du behöver mer detaljerat så säg till så ska jag hjälpa dig… laugh.gif

• skejtar_henke

Medlem
    28 oktober, 2003 vid 19:08 som svar på: Någon som e sugen?

nope med den kommer väl…

• skejtar_henke

Medlem
    28 oktober, 2003 vid 18:10 som svar på: Någon som e sugen?

du har det för bra du patrik dom är ledig… Jag är inte alls avundsjuk.. Hoppas och ber att lördag blir bra…….
    henke

Sida 133 av 134
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications