skejtar_henke
Forumsvar skapade
- 
söndag är jag med på… 10 som tidagast dock 
- 
Vvarför tar alla allt så blodigt allvarligt.. Menar att rambo och en del andra är säkert lite ironiska ibland och allt är inte på allvar.. cilla och ta det lungt som man säger.. henke 
- 
har väl blandat ihop det lite då…. 
- 
skejtar_henkeMedlem15 oktober, 2003 vid 18:25 som svar på: vilken kite har bäst: lyft? häng? snabbast?finns nog lika många rankingingar som det finns kitare. Ungefär som att säga vilken är bästa bilen? 
 henke.
- 
skejtar_henkeMedlem15 oktober, 2003 vid 18:24 som svar på: en fråga? funger naschi bom till ss fuelFråga till Pan? 
 Du pratade om hona och hanne.. Bra att tabort sa du.. Är det nåt man behöver köpa eller hur ser det ut egentligen… henke
- 
kan du inte lägga den på nätet och en länk dit då…   
- 
skejtar_henkeMedlem13 oktober, 2003 vid 19:07 som svar på: Genomskinlig våtdräkt för tjejer, finns det? 😉patrik ingen fru.. Men snart har han… snart. riktigt snart 
- 
skejtar_henkeMedlem9 oktober, 2003 vid 19:38 som svar på: vad har ni som kört ss fuel 17 att säga om den?är den bra men den andra bättre eller? eller bra en smaksak. Om jag nu inte är så duktig kanske jag inte märker så stor skillnad eller? 
- 
vilken tjej du har…. Hon verkar ha koll på dig. Iskallt och lägga in inlägg på dig här.. roligt…. hahahahha 
- 
Vad betyder jella? 
- 
secret spot… havet är väl lika vått överallt endå… lite vågare här och där men det är ” same same but diffrent ändå.. Eller är jag bara nyfiken? 
- 
jag blir så avundsjuk på er… måste jobba… Gråter ju när jag läser detta.. Är en så känslig kille… 
 henke
- 
jag vet vem du är mr anonym????