sourra
Forumsvar skapade
-
@jonaish 373899 wrote:
Varför frågar du oss, när du vet var det finns?
suck……svårt att hitta på ett bra ökenamn?
Kom just på att jag inte såg en gnutta neopren då jag var där. ”Oss”? Hoppades på svar från nån med lite lokalkännedom.
-
@jonaish 373889 wrote:
Watski såklart, äru helt jävla inkompetent lr? 😉 hoho :santa:
Huva behöver man inte, de kan vänta!
Watskiåterförsäljarna i Gbg är ju bara båtbutiker som har en wakeboard i sitt sortiment. Ge mig en bättre gissning Hjonaish. Hörde jag Stadium XXL?
-
What date is it?
-
@chris99 373793 wrote:
Jag har haft en Pro Limit som sprack i sömmarna runt halsen/axlarna och anklarna/vaderna…
/Don C
Det finns alltid prylar som går sönder. Kasimir hade en Rip Curl-dräkt som fick psoriasis. Jag har en Rip Curl som jag tycker så mycket om att jag har den som pyjamas. Bara för att någon har haft dåliga erfarenheter betyder inte det att andra också kommer ha det. När det talas om havererade våtdräkter talas det ytterst sällan om hur dräkterna har skötts och det torde vara av stor betydelse oavsett vilket märke det handlar om. Ja ni fattar var jag försöker komma. Kolla vad tillverkaren lämnar för garanti.
-
Jag tror det var Neil Pryde som såldes av Stadium.
-
Jag tror min uppfattning om billig är lite för högtravande
-
@JohanW 373307 wrote:
var hittar du dom?+ har inte hittat några kites på den sidan…
De finns på ”water sports”-avdelningen i butiken. Tror inte de har nån onlineförsäljning.
-
@sourra 373667 wrote:
var kan man köpa sig ett liv?
Ledsen, lämnade datorn obevakad och min slynkollega Ida tog tillfället i akt att busa lite. Vad jag tänkte säga var att jag upplever det som att http://www.westcoastsurf.co.uk/ har väldigt prisvärda dräkter. Jävla Ida.
-
var kan man köpa sig ett liv?
-
@Krillan82 373586 wrote:
tror det är 2a gången i år facktiskt.
Men reggade man sig i Januari så kan jag facktiskt ha lite förståelse för killen. Jag menar första gången man ser den e det ju sjuuuuukt galet
Även tusende gången är det sjukt galet 🙂
-
@skotten 373509 wrote:
yeah more of that new stuff!!! We like!! (cough I will point out that as many ppl are not prone to understanding sarcasm, I urge them to indulge in the chance that the rule may be applicable here)
Är den här lika ny och fräsch?
http://www.youtube.com/watch?v=M8mrjYRr6ao&NR=1
Jag kan ju fatta somliga windsurfares kiteagg om de korsat väg med den där stollen.
-
@jonaish 372293 wrote:
Tack för i dag gubbar, fan! Man skulle ha gått ut med 12’an direkt kanske, funka precis med 1o’an!
Vafan är det med bild skiten, de går ju inte att ladda upp…..
Ahaa, så det går att ladda upp bilder också? Är det lätt och smidigt? Hur göra?
-
Hur länge har de 50%?
-
@Svinet 371875 wrote:
Nä tyvärr!
Sänker brädan till 3500:-
Ooh, nu börjar det arta sig. Lite till bara…
-
Vad kostar den slappa farbrorn på bilden och vad kan han göra?