sourra
Forumsvar skapade
-
@Matte_C 370889 wrote:
allt som behövdes var två killar, varsitt starkt men ändå smalt pekfinger, lite rövpulver, lite bra musik
Låter som en universallösning på de flesta existerande problem.
-
@jezaja 370766 wrote:
När man väl fick häng på hur man lossar de där ventilerna så var det inga större problem, ta ut ventilerna ur blixtlåsen så man ser vad man sysslar med istället för att stycka ner handen i det obefintliga hålet.
Talk/babypuder är för övrigt det bästa som hänt bladders, sjukt mkt smidigare att dra saker fram och tillbaka.
Jajjemen. Jag och Jezaja a.k.a. ”Ass for crotch” var och fipplade i min bow-sjua idag för att komma till rätta med en virden strut. Man kan lugnt säga att den som har gjort det förr vet hur det ska göras. Så ring Falle enligt inlägg ovan så tror jag allt kommer lösa sig. Adidas sombreros!
-
@Tjoppe 370617 wrote:
Om 1,5 vecka så har min hand läkt då blir det åka av!!
🙂
//Pär
…och så låter du bli att göra illa dig i fortsättningen. Äntligen har jag lyckats pilla ihop FLXen. Ingenting kan stoppa mig nu. Möjligtvis kan tentan om 8 timmar bromsa mig en smula men stopp blir det inte. Hoppas demodagen faller väl ut för er.
-
Är det någon som ämnar åka med från Göteborg till Varet imorgon kring lunchtid?
-
Är det surfiver jag anar? På lördag är jag med efter kl 12 och på söndag siktar jag på heldag. Fram tills dess är det tentaverksamhet som gäller. Akademisk skolning är överskattat.
-
@Che_Riff 363830 wrote:
Jodå, vantarna är kvar. Först till.. Grymmaste vantarna!! Brorsan tyckte det blev lite varmt i söndags när vi var i Varberg så han körde sista timmen utan! Jag har lite bevis på att jag befunnit mig utanför Alingsås kommun. Bilder kommer. Vi får ta en surfdag framöver. Du missade väl inte i söndags?
Mat! Jag har adressen på jobbet och skickar imorgon. Har beställt ett antal ggr från dem.
Kram på dig!
Hyvä Juha! De där bilderna ser ut att dröja. Ska du nedåt varberg i helgen? Om prognoserna håller i sig kan det bli vansinnigt fina dagar (bortsett från att det ska regna alltså…).
-
Jag tycker det luktar uttråkad-vindsurfare-som-vill-skoja-lite-med-dom-som-håller-på-med-den-där-töntiga-flugan-som-inte-ens-borde-räknas-som-surfing. Eller så är det någon i min omgivning som släppt sig.
-
Det finns ju en helt ofantlig mängd bilder under en länk som ligger i en Kap Verde-tråd.
-
@jonaish 370108 wrote:
Det är det som skiljer människan från grodyngel…sourra, din avatar;)
upp med en bild på dig sourra å kasimir!
Grodyngel? Det är fan the Green Bastard, from parts unknown! Jag har hört att han brukar härja vid Björkäng Trailer park?
-
@jonaish 370087 wrote:
”the man the myth the gislövslocal”
Passa dig mannen, ”djuret” väger 80kg och är 195cm lång!
Du kasimir är ju som en liten mus jämfört med mig…hahahaa;) puss
Det medför ett BMI som Janne Långben skulle vara stolt över.
-
Ska man ge sig på att rättstava det där inlägget så hittar man mer än så. Men det kanske är en kite som är sugen till max. Eller? :santa:
-
@psychonauten 370038 wrote:
verkar ju onödigt av dem! E ju bara att säga nej jag la biljetten på tåget, jag skulle ju av här.
Så sant, så sant. SJ har ju inte systemet med spärrlinje som SL har så när man lämnar tåget blir ju biljetten meningslös.
-
@Nicke L 369956 wrote:
kör oxå med 4/3 ION, funkar bra med lite underställ:wink:
Jag behöver inte ens det. Rip Curls F-bomb är fan The Bomb.
-
@ollefax 369954 wrote:
Någon gång jag åkte där stod de och kontrollerade att det stod arlanda på biljetten, så man får passa sig…
Vaddå, när man skulle kliva av? Det låter ju helt bizarrt, de har ingen rätt att hålla kvar nån på tåget. Vill man inte åka till Upssala så behöver man inte.
-
Ja SJs yield management-system är sannerligen nyckfullt. Ofta är det billigare att boka t.ex. Göteborg – Uppsala och sedan hoppa av på Arlanda istället för att boka Göteborg – Arland direkt. Det gäller att veta hur man ska leta.