Forumsvar skapade

Sida 485 av 498
  • sourra

Medlem
    1 mars, 2007 vid 21:10 som svar på: And you thought the Jamacan had a funny laugh………

Jag vet inte varför men man rycks med och sitter och skrattar som en sinnessjuk när man ser det här klippet.

• sourra

Medlem
    1 mars, 2007 vid 16:00 som svar på: hjälp…hemförsäkring snabbt!

@Denrica 367563 wrote:

Vi har en tilläggsförsäkring i Folksams hemförsäkring. En all-riskförsäkring. Den täcker skador på upp till 30000:- per skadetillfälle. Självrisk 1500:-. Det är ju bra om man blir bestulen eller man tappar brädan eller kiten går i kras.

/DJ

Exakt vad heter det försäkringstillägget?

• sourra

Medlem
    1 mars, 2007 vid 12:47 som svar på: vart fixa bladder i gbg

Centralstationen och Landvetter har bra och lulftiga lokaler.

• sourra

Medlem
    1 mars, 2007 vid 08:47 som svar på: And you thought the Jamacan had a funny laugh………

@kamikazekiteren 367487 wrote:

He does whitout smooking!

You never know =)

• sourra

Medlem
    28 februari, 2007 vid 23:01 som svar på: Spökande häl

När barfotaåkning är det man gillar bäst vill man ju helst inte behöva dra på sig en rejäl neoprendoja. Självfallet är det ju bättre än att ha konstant ont men ändå… Hur länge fick du jazza runt som Halta Lotta innan det gav sig för dig Nic?

• sourra

Medlem
    28 februari, 2007 vid 20:39 som svar på: Spökande häl

Jag fick hjälp av Kent att modda om min bom förut och jag kunde då inte undgå att notera att han hade nån slags sportdojjor med rätt rejäl sula. Vet du om det är nåt han har pga av hälen eller om det vara är ett spontant skoval? Bör man undvika sköna platta sneakers?

• sourra

Medlem
    28 februari, 2007 vid 20:29 som svar på: Spökande häl

Tackar för tipset. Ska testa det samt snöra på mig mina oerhört oanvända joggingdojor som har bra dämpning. Vad innebär det att ”trampa igenom”?

• sourra

Medlem
    28 februari, 2007 vid 20:06 som svar på: Chohoo i senaste numret av edge

Samma här. Så snart resebolagen slutar inbilla sig att jag tänker dega 6K+ för en påskvecka på Teneriffa så får ni påhälsning.

• sourra

Medlem
    27 februari, 2007 vid 19:18 som svar på: hjälp…hemförsäkring snabbt!

@adde 367184 wrote:

Hos Folksam kan du teckna tillägg småbåt, (max 30000 ersättning). OM det ingår något i hemförsäkringens basutbud så är det oftast max 5000, kolla detta noga!

Mig nekade de rakt av. De ville inte ha nåt med kite att göra. Det vore mumma om det kunde finnas en nationell kiteorganisation vars medlemmar kan får försäkra sina pryttlar.

• sourra

Medlem
    25 februari, 2007 vid 19:06 som svar på: Våtdräkt

Jag kör en F-Bomb 4/3 som är löjligt varm och smidig. Rip Curl har size charts på nätet som är riktigt bra att gå efter. Sen är det bara att se om Falle kan beställa hem. Om inte får man hitta andra Rip-Curlställen. Wakebutiken Focus i Grebbestad tror jag säljer och sen finns alltid http://www.westcoastsurf.co.uk/

• sourra

Medlem
    17 februari, 2007 vid 21:46 som svar på: Gött med GÖTT idag

Ååååh, jävlar vad nice. Jag som inte ens gillar skåningar, jag måste ge full pott på det här. Zipp zipp.

• sourra

Medlem
    15 februari, 2007 vid 22:50 som svar på: Olofsbo Lördag

Skjut upp blåsten från lördag till söndag så är jag med. I går kväll var det nära att jag tog med mig brädan i sängen.

• sourra

Medlem
    12 februari, 2007 vid 16:50 som svar på: Extremt surfclip på nätet, men vad gör tokf:n där?

@brutus 364753 wrote:

O fy fan !
    Det där var minst sagt radikalt! (Pugges inlägg) Man kan ju undra hur quicksilver fixade det stuntet – tillsånd mot stämningar etc….

http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=47191
    eller http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=47245

Läs en bit ned (eller om du inte orkar läsa – det är fejkat).

• sourra

Medlem
    10 februari, 2007 vid 13:52 som svar på: Vill du med till Kap Verde?

Nasty ass shit…

http://www.vk.se/senastenyttart.jsp?article=102205&categorylist=10,4,6,32,39

Crille, Vicky m.fl., hur är stämningen där nere?

• sourra

Medlem
    9 februari, 2007 vid 14:12 som svar på: Några snubbar som kanske borde ha en kite att hänga

Vad tänker killen som gör andra hoppet när han är på väg ned mot klippan i överljudsfart?

Sida 485 av 498
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications