sourra
Forumsvar skapade
-
Hahaha, that’s my kind of humor! I very much enjoy changing classmates startup pages from let’s say hotmail.com to hotmale.com. Especially when I know they will be surrounded by iranian exchange studies when it’s internet time. It takes a few months to get rid of the assmuncher label in that company.
-
@Marcel_101 364233 wrote:
om man är kille hur kan man ens va nåt annant än positiva till det ?
=)Ptja… Dyker det upp taxöron vid vägkanten skulle jag nog speeda på ännu mer. :frown:
EDIT: Men hur kan det här inte vara Off Topic? Ska de se till så surfare inte bryter hastighetsbestämmelser i farled?
-
@Mat 364207 wrote:
Det är fan hela Danmark som man borde spränga med dynamit, då skulle man kunna få riktigt swell och bra surf här i Sverige! :tongue:
Hehe, amen! Tänk vad fint det vore att få bort den där vågbrytaren. Då skulle det kunna rulla in orörda atlantvågor
till Västkusten. Ja, efter att man gjort sig av med Brittiska öarna alltså. Uppdrag Vårstädning någon? :smirk: -
@zo0 364194 wrote:
någon som har en länk till nån sida där dom visar konstruktionen o allt sånt till felix selen?
Testa Prolimits hemsida
-
Du tror inte slussen kan vara lite för djup för att få vågorna att resa på sig? =)
-
Hehe, ja nu blev hon extra sugen på brasseland (”mmm, geet”). Har du lite surfbilder månne? Eller är det rent av så att du suttit i ett serverrum i Alingsås istället för att åka iväg?
(Och har du kvar de där vantarna du hade ute på köp & svälj?)
EDIT: Vilken jättepung! Den missade jag första anblicken.
-
Det är en reklamfilm gjord av Saatchi & Saatchi. Jag har svårt att tro att de skulle panga tre dynamitgubbar mitt i stan.
-
-
@Che_Riff 363635 wrote:
Brasilien har bara en massa vind, varmt vatten att surfa i, sol, billig sprit, billig mat, alldeles för många tjejer som visar för mycket hud, vind igen och den allmänna inställningen att ”Time is NOT money”. Sverige har ju så mycket mer att erbjuda :).
Rub it in Johan, rub it in… Har du några bilder att dela med dig av? Lina blev attackbiten av le surf i januari så nu är det ett evigt tjat om att åka till Brasilien och surfa platta laguner. Det tjatet vill man ju hålla vid liv så… bilder bitte!
-
Snyggt jobbat Börje. Just när abstinensen har börjat lägga sig så kommer du och river upp alla sår. Nåja, tillbaka till ruta #1 då… :santa:
-
@jezaja 363661 wrote:
Ja och man kan även klippa av banden. Du kan få testa min warrior om du någonsin vågar dig ut i svenska vatten 😉
Den sitter riktigt bra, även på min hala torrdräkt.Så snart du får tillbaka din torris från Slow n’ Lazy så ska du få se på våga sig ut i svenska vatten. Då ska din warrior få känna hur det är att krama om en lönnfet norrlänning, det kan jag lova.
-
@LoLve 363554 wrote:
Det framgår inte att du behöver kuna kitesurfa!
Bara du är IKO certifierad, så är allt lugnt!
Du måste kunna åka för att få en IKO 3 som krävs för att kunna bli instruktör…
-
@TomW 363431 wrote:
What about SLE? Det är inte en Bow.
Bro, get your act together. Din kite en en SLE.
TW
Är det inte bara en fråga om patentnamn?
-
@Milkman 363357 wrote:
Jag tycker Headlowselen är bättre än Felixen (lite styvare, så den ger bättre stöd). Vi säljer dom
I see, det låter ju intressant. Är den storleksmässigt som Felix? (Och heter han inte Hadlow, den där Aaron? :tongue: )