sourra
Forumsvar skapade
- 
Matthias wrote:denna tjejen bloggar också! Om vettiga saker! lost art of handjob och andra intressanta grejor. märkte att länken inte funkar längre, kanske kommer igång igen…
Jag kan meddela att the art of handjob är rätt långt ifrån lost. Möjligtvis att det är handjob on other people som är lost men vanlig hederlig självbefläckelse är ju förbaske mig den svenska nationalsporten.
 - 
@jonaish 351954 wrote:
hehe, tack kasimir…kan hjälpa dig så att man kan trycka på din bild så kommer man till någon sida..ska bara fatta själv hur man gör 😉
…och nu ska jag, tro det eller ej, hjälpa Hjonaish att hjälpa Kasimir. Så här skriver man för att göra en bild klickbar (fast allt ska hänga ihop utan mellanslag): [ URL=”http://0108dev.surfzone.se”][ IMG]http://www.niteriderdive.com/graphics/steve_z.jpg[ /IMG][ /URL]
 - 
@surfmas 335130 wrote:
Hej,
Vi tänkte åka 5 pers 1:a till 15:e Januari. Någon som vet hur det är att fixa boende på plats i Kap Verde? Bör man förboka sådant? Man vill ju inte stå utan, men jag kan tänka mig att det finns billigare boende än de som ligger online.Vilka segelstorlekar är lämpliga om man tar med eget?
/Magnus
Jag och madame Sourra drar ned och är där 2-22 januari. Vi bor hos en fransos som har nåt litet spartanskt hotell. Maila till jeres@caboverdewaveriding.com och se om det finns rum. Han skall enligt uppgift vara en trevlig prick, vilket lär vara mer än vad som kan sägas om många lokala hotellägare.
 - 
pjoter wrote:Har det nog på nån videofilm nånstans.
Seså, dyk nu ned i VHS-lådan leta fram kassetten så man kan få se vansinnet igen. - 
Gammal är äldst. När jag såg det där klippet kom jag att tänka på en av de gamla TB-filmerna (TB5?) där Johan Olofsson har rökt en puka för mycket och åker med överljudsfart nedför ett smalt stenigt pass med sanslös sluttning. Någon som vet vad jag menar? Och ännu viktigare – är det någon som vet var på nätet jag kan se vansinnet igen?
 - 
bohm wrote:vad är det för bräda du kör på… (nästan samma färg som ölen),,
Ett stycke Naish Haze -07 - 
Svinet wrote:Japp man får helt enkelt leta upp nya roliga resmål som inte har blivit överösta.
En turkisk turk från turkiet som jag pluggar med tipsade om Cesme/Alacati som det stod om i onlinemagasinet med Hugos krasch i. Tydligen ska det vara riktigt bra åkning. En aning kallt så här års men kanske kan det vara ett prisvärt alternativ till sommaren?
 - 
Jag anar en härlig bildexplosion efter alla vinterns resor. Mumma.
 - 
nic wrote:Tips2: ta med VideoIpod med fotokonverterare (290kr) lagrar alla dina bilder utan mellanhand + trollar bort några tråkiga timmar på flygplats, busshållplats etc..
Tack Nic för att du fått igång utlandssuget i mig med dessa bilder. Jag går av och an i lägenheten i väntan på att januari ska börja. Flickvännen tycker jag påminner om en bajsnödig hund. Hur som helst har jag två frågor om hårda klappar:
1) Vad kör du för objektiv på din Nikon?
2) Vet du om fotokonvertern för paj-pod funkar till Nano också?
Have it!
 - 
Ja då får jag nog säga att Nic och Yann ligger mäkta högt upp.
(Är de bröder eller är det bara som det ser ut?) - 
wind-lover wrote:”OKAJ!!”:smirk:
Har vi någon vinnare på; flest skrivna inlägg? 😀
Vad som är intressantare är ju vem som har flest per dag. Någon vinnare där?
 - 
Jo just ja, det var en sak till:
Jonaish du kommer
få en räkning på ett nytt scrollhjul till
mitt pekdon
om du inte slutar
våldföra dig på returtangenten (som det hette förr).
 - 
Niklas, jag tror att er alldeles egen Jonaish behärskar Lunarstormandets konster till sin yttersta spets så det känns onödigt leta upp en tolk. Och varför tror jag det? Well, att utbrista ”n00b” för att någon missat var Basshunterklåparen kommer ifrån är ju som att tråka någon för att man inte vet vilken färg det är på teletubbyn som har en triangel på skallen eller för att man missat en rad i en klappramsa.
 - 
pjoter wrote:hahaha.. basshunter e väl skånepåg, Kanske är mer än loggan dom delar. Kanske är Bjumburger som ligger bakom basshunter också. sen har han en scenkille precis som millivanilli.
Är inte poängen med en scenkille att han/den ska vara bildskön? Jag vågar nästan påstå att basshunterfejjan faller ganska långt från det kriteriet.