Forumsvar skapade

Sida 494 av 498
  • sourra

Medlem
    25 oktober, 2006 vid 12:30 som svar på: SÖKES Två linors liten foil!!!

Tack tack pågar.

• sourra

Medlem
    25 oktober, 2006 vid 12:07 som svar på: Beställa direkt från Best?

Efter att du slängt på en bom, moms och tull på det där du uppe i nästan 8400:- och då har jag inte räknat med någon form av frakt- eller expeditionsavgift. Då är det bättre att beställa av Firma Robert Brusberg (0704712787) eller Surfstore för i stort sett samma pengar eftersom du då kan vända dig inom Sverige med eventuella problem. Bättre att låta pengarna gå till folk som försöker leva på kitesurfing i Sverige än att betala dem till tullverket.

• sourra

Medlem
    25 oktober, 2006 vid 09:59 som svar på: SÖKES Två linors liten foil!!!
    Milkman wrote:
    http://www.kitekraft.se Butik i stockholm, Sollentuna.

Allt sånt finns på lager. Bara komma å hämta i stockholm, eller så skickar jag så har du det dagen efter.

Du kan ju köra på IMP:en i 2m. Äkta Ozonekvalité. Eller tar du en Kite från Power Kite som gör enklare grejjor med fokus på priset men som faktiskt funkar riktigt bra. då får du fyralinorskite för samma pris, i storlek 2,5 till 5m. Största kostar under 2300kr.

Här är lite info om just dessa kiter http://www.kitekraft.se/itemviewer.php?pageId=8&mR=8

Milky, hur mycket pallar linorna på en Imp 1.5?

• sourra

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 20:43 som svar på: FILM – a waveless wavesession

Snyggt! Jag gillar verkligen färgen och klippningen. Vad heter låten som ackompanjerar åkat?

• sourra

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 20:28 som svar på: Varberg söndag
    Zilversurfarn wrote:
    Fel, MYCKET fetare! :grin::grin::grin:

Go on, rub it in reeeeally good!

• sourra

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 18:04 som svar på: Varberg söndag
    rusiak wrote:
    Om möjligt fetare i Läjet idag…bara för er information 🙂

//alex

Tack Alex, det var precis de orden jag ville läsa efter att ha suttit inomhus och pluggat hela dagen.

• sourra

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 19:50 som svar på: Vem har LF Luxury Bindings i Sverige?
    jezaja wrote:
    Någon som vet vem som har Luxury Interface System i Sverige?
    Vill ha vanliga bindningar med platta för och kunna byta smidigt men varken meg.se eller kiters.se svarar på mail? Några andra förslag på butiker/personer som säljer Liquid Force?

http://www.liquidforcekites.com/binding_luxury.htm

Helluu Oskar!
    Såg att Megascene hade såna ute på blocket förut. Kolla på http://www.meg.se/ och se vad du kan få tag på där.

Edit: Vilket jävla pucko jag är. Nästa gång ska jag läsa mer än bara rubriken. Men du bor ju inte så långt från Meg, bara att knalla ned och knacka på.

• sourra

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 19:39 som svar på: Varberg söndag

Klart ombytligt väder idag. Och vad fan var det här(bilden är ett panorama som visar ca 150-160 grader)?

När man har kört från Varberg till Göteborg och därifrån, halvt sovande bakom ratten, vidare till Uddevalla för att köpa vinterdäck till sin bil, vad vill man då helst undvika?

a) Att man vinner en mille på en skraplott som man köpt av en enögd man.
    b) Att biljäveln dör på motorvägsavfarten medan ”Check Engine” lyser på panelen och en idiot sätter sig på tutan i bilen bakom.

• sourra

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 21:28 som svar på: Varberg söndag

Haha, det blir nog mer åt 07:46-hållet, men visst fixar jag det. Mitt nummer är 070-444 58 00 om det skulle vara något. Någon mer som ska med?

• sourra

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 18:42 som svar på: Varberg söndag
    Plattvatten wrote:
    harru du en plats över i droskan?, så kan jag bjussa hästen på ett äpple

Jag har plats i rymdskeppet men det var kanske inte mig frågan var ställd till. Jösses vad rövigt att gå och bli förkyld samt dra på sig en tentaperiod när så prima vindar kommer. Jag siktar på att åka från Johanneberg runt 07:30. och sedan vända åter till civilisationen strax efter 12.

• sourra

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 18:38 som svar på: One pump system
    Fesen wrote:
    Alltså allvarligt skojjat.

One pump har inget med en kites flygegenskaper att göra…så jag förstår inte de personer som väljer kite efter om det finns one pump eller ej.
    Visst…det är väl lite smidigt…men herregud…man får va bra klen om man inte orkar pumpa en kite idag.

Det är ingen som har nämnt något om flygegenskaper. För min del handlar det om att skapa en grund för att kunna bli fetlagd och tillvand.

• sourra

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 16:03 som svar på: Prövat 06 Nort Vegas?
    Wibban wrote:
    Jag köpte mig iaf en helt ny -06 Shockwave idag hos Fahlen i Varberg.
    Han har en begagnad Shockwave 7m2 -06a inne nu som han säljer för 5000:- med bag, bar, pump osv.

Ring upp honom eller maila.
    http://www.fahlensurf.se

Mvh.
    /Magnus alias Wibban

Dags att blåsa liv i den här tråden igen. Någon som vet om Falle har några beggade bow-sjuor inne?

• sourra

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 14:33 som svar på: Varberg söndag
    rusiak wrote:
    Tror nog ”le läj” kan bli nice på em, när (om) det vrider upp lite 🙂 Avvaktar lite o ser vad som händer me prognosen. Verkar ju som om de ska öka på allt eftersom, så kanske dumt o dra ut så tidigt…?!??

…om man inte är rätt färsk och har en tolva som enda kite alltså :smirk:
    Dessutom flaggar SMHI för att eftermiddagen skall gå i regnets tecken medan förmiddagen skall präglas av uppehåll.

• sourra

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 13:31 som svar på: Varberg söndag
    rusiak wrote:
    sourra wrote:
    Någon som ska upp i ottan och köra imorgon (söndag) i Bäng alt. Läjet?

kan du ge dig på… 🙂

//alex

Bra skit. Jag tänkte försöka vara där vid 8. Vilken spot siktar du in dig på? Le Läj?

• sourra

Medlem
    21 oktober, 2006 vid 01:15 som svar på: snart är det sluttränat…
    Pepä wrote:
    Fy fan va efter ni e. Vi hade 20 cm för mer än en månad sen i Gällivare. Man måste vara ute o röra på sig o se världen. Inte sitta o fisa.

Det är bra att du drar in lite nya gener i byn
    http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,813035,00.html

Sida 494 av 498
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications