Forumsvar skapade

Sida 497 av 498
  • sourra

Medlem
    26 september, 2006 vid 22:38 som svar på: forts kitebilen!

Läskigt hård kärra (Volvo Sugga?)!!! Säg mig… den där farkosten drar inte mycket mer soppa än en Hybrid-Prius va?

• sourra

Medlem
    26 september, 2006 vid 20:41 som svar på: Noobs?

Jag lägger mig inte i kivet men för den som vill förirra sig i språkfördärvets underbara värld finns den här sidan att gå Carl XVI Gustav på.

• sourra

Medlem
    25 september, 2006 vid 21:17 som svar på: Noobs?
    Marcel_101 wrote:
    frågan e ju egentligen varför alls bry sig om man e noob eller inte mina kära små vänner

Har förmågan att glädjas åt ironi gått förlorad i tråden?

• sourra

Medlem
    25 september, 2006 vid 20:47 som svar på: Noobs?
    zo0 wrote:
    När e man inte längre noob? typ vart går gränsen? när man kan åka uppwind? hoppa? hoppa högt? lr allt?

När du har åkt första säsongen tror jag. Då kommer du ju kunna slänga ur dig saker som ”Äääh, jag vet inte riktigt vilken modell jag ska köra på i år” eller ”Jävlar vad kallt det är i år. Förra året åkte jag i speedos i slutet på september!”. Sen kanske man måste kunna stå på brädan också, vad vet jag?

• sourra

Medlem
    25 september, 2006 vid 17:20 som svar på: Surfa inomhus… Hmmm

Jag har för mig att Eurosport (på den tiden de var roliga) sände en disciplin där folk åkte någon form av lite surfbräda i en stående pipeline inomhus. Känns som att det där är något som kusinerna på landet har gjort i brist på tillgång till ”riktig” utrustning.

• sourra

Medlem
    25 september, 2006 vid 10:24 som svar på: Klöpare söker bom

Strålande tider Sheriffen! Din telefon kommer ringa glatt inom en överskådlig framtid.

• sourra

Medlem
    24 september, 2006 vid 21:54 som svar på: vilken kite? hjälp mig // sugen nybörjare.

http://www.powerkite.se/ säljer Radsails.

• sourra

Medlem
    24 september, 2006 vid 19:15 som svar på: Tips till alla Shockwave ägare!

Antar att det var en fin idé på papper. Kan ha varit så att man låtit ingenjörer härja fritt (”Vaddå verklighet? Vad menar ni?”), då blir det ofta så. Jag vet ty jag är på god väg att bli en själv.

• sourra

Medlem
    22 september, 2006 vid 17:05 som svar på: Tips till alla Shockwave ägare!
    kasimir wrote:
    Shockwave e fan hårgelé från Wella
    Är det bra eller dåligt?

Jag kan i alla fall intyga att det är busenkelt att göra. Mr Flying Kent fixade min på fem röda och från åskådarplats såg det i alla fall enkelt ut. Tack för hjälpen, min dong hade aldrig räckt till.

• sourra

Medlem
    22 september, 2006 vid 16:05 som svar på: Varberg nån imorrn? Från GBG?

Kolla din inbox

• sourra

Medlem
    21 september, 2006 vid 19:40 som svar på: Filmbeviset på att Stockholm regerar för kitesurf

Ähh, jag tycker det ser exotiskt ut. Typ Murmansk-exotiskt.

• sourra

Medlem
    13 september, 2006 vid 21:22 som svar på: Vem är den mest legendariske kitesurfaren?
    Svinet wrote:
    han har ju en egen sida http://www.tophat.se/rocknroll

”Ja hallå, var det hos ögonkliniken? Jag blev tvungen att peta ut mina ögon igår kväll. Har ni nåt som hjälper mot det?”

• sourra

Medlem
    13 september, 2006 vid 20:39 som svar på: Postar ett nytt ämne om "film"

Jag införskaffade Space Monkeys II i veckan i brist på annat.

+ Den dög fint för att lura över en kitehatande vind/vågsurfare in i drakträsket, vilket säger en hel del.

– 35 minuter är väl inte dunderlångt för 300 spänn men vad ska man göra?

Sen finns det väl ett par Stance-DVD:er som är rätt uppigande likväl som några fullständigt kan ta död på en.

• sourra

Medlem
    12 september, 2006 vid 10:49 som svar på: ska vi försöka bräcka vindsurfarna?

Någon måste ju kunna ta på sig att bli kitesurfingens Lance Armstrong. Seså, bort med ena kulan och börja intaga otillåtna prestationshöjande substanser. Lite får man offra sig!

• sourra

Medlem
    10 september, 2006 vid 21:30 som svar på: ska vi försöka bräcka vindsurfarna?

Det är bara att kicka in Rocky-sountracket i spelaren och börja träna. Upp på Sibiriska tundran och stå med böjda ben hela dagen med en björn på ryggen. Någon form av förberedelse kan väl i alla fall öka chanserna att lyckas?

Sida 497 av 498
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums sourra

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.