sourra
Forumsvar skapade
- 
Läskigt hård kärra (Volvo Sugga?)!!! Säg mig… den där farkosten drar inte mycket mer soppa än en Hybrid-Prius va? 
- 
Jag lägger mig inte i kivet men för den som vill förirra sig i språkfördärvets underbara värld finns den här sidan att gå Carl XVI Gustav på. 
- 
zo0 wrote:När e man inte längre noob? typ vart går gränsen? när man kan åka uppwind? hoppa? hoppa högt? lr allt?När du har åkt första säsongen tror jag. Då kommer du ju kunna slänga ur dig saker som ”Äääh, jag vet inte riktigt vilken modell jag ska köra på i år” eller ”Jävlar vad kallt det är i år. Förra året åkte jag i speedos i slutet på september!”. Sen kanske man måste kunna stå på brädan också, vad vet jag? 
- 
Jag har för mig att Eurosport (på den tiden de var roliga) sände en disciplin där folk åkte någon form av lite surfbräda i en stående pipeline inomhus. Känns som att det där är något som kusinerna på landet har gjort i brist på tillgång till ”riktig” utrustning. 
- 
Strålande tider Sheriffen! Din telefon kommer ringa glatt inom en överskådlig framtid. 
- 
Antar att det var en fin idé på papper. Kan ha varit så att man låtit ingenjörer härja fritt (”Vaddå verklighet? Vad menar ni?”), då blir det ofta så. Jag vet ty jag är på god väg att bli en själv. 
- 
kasimir wrote:Shockwave e fan hårgelé från Wella
 Är det bra eller dåligt?Jag kan i alla fall intyga att det är busenkelt att göra. Mr Flying Kent fixade min på fem röda och från åskådarplats såg det i alla fall enkelt ut. Tack för hjälpen, min dong hade aldrig räckt till. 
- 
Kolla din inbox 
- 
sourraMedlem21 september, 2006 vid 19:40 som svar på: Filmbeviset på att Stockholm regerar för kitesurfÄhh, jag tycker det ser exotiskt ut. Typ Murmansk-exotiskt. 
- 
Svinet wrote:han har ju en egen sida http://www.tophat.se/rocknroll”Ja hallå, var det hos ögonkliniken? Jag blev tvungen att peta ut mina ögon igår kväll. Har ni nåt som hjälper mot det?” 
- 
Jag införskaffade Space Monkeys II i veckan i brist på annat. + Den dög fint för att lura över en kitehatande vind/vågsurfare in i drakträsket, vilket säger en hel del. – 35 minuter är väl inte dunderlångt för 300 spänn men vad ska man göra? Sen finns det väl ett par Stance-DVD:er som är rätt uppigande likväl som några fullständigt kan ta död på en. 
- 
Någon måste ju kunna ta på sig att bli kitesurfingens Lance Armstrong. Seså, bort med ena kulan och börja intaga otillåtna prestationshöjande substanser. Lite får man offra sig! 
- 
Det är bara att kicka in Rocky-sountracket i spelaren och börja träna. Upp på Sibiriska tundran och stå med böjda ben hela dagen med en björn på ryggen. Någon form av förberedelse kan väl i alla fall öka chanserna att lyckas?