Forumsvar skapade

Sida 498 av 498
  • sourra

Medlem
    8 september, 2006 vid 23:43 som svar på: Meinen TABLAS is gone!!!
    Davids wrote:
    fint att köra på tablas när man knappt kan köra, no offence men verkar märkligt…

Inte mycket till medlidande där inte…

Håll tummarna för att Triton tackar för lånet och lämnar tillbaka brädan lagom till morgondagens joggingtur.

• sourra

Medlem
    8 september, 2006 vid 23:25 som svar på: damn

Är inte det där en av de fejkade klippen som gick i poweradereklamen?

• sourra

Medlem
    8 september, 2006 vid 11:51 som svar på: Allt Suger!!!!

That’s the spirit!!!

• sourra

Medlem
    3 september, 2006 vid 00:15 som svar på: Regler på vattnet

Svenne Banan tar 120 kg i bänkpress och har ett vaxat bröst som han prydit med en snörad farfarströja av modell Levi’s 1994. Kalle Kon (säg det fort så blir det kul) har en benstomme bestående av salta pinnar. Förändrar detta läget nånting? Är det inte i detta läge som det kommer in en s.k. Nash-jämvikt i bilden? Eller kanske en Naish-jämvikt?

• sourra

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 19:23 som svar på: Regler på vattnet

Sourra…Om du tror att man kan få skapa egna väjningsregler.. så tror du FEL!!

Om du/ni här tänker köra med era egna regler så ska du/ni surfa på en spot där du/ni är själva på..

För om de händer en olycka så är det ni som har hittat på egna regler som får ta den stora smällen om det händer något allvarligt !!

OCH till er som har gått era fina nybörjar kurser……Fick ni aldrig lära er väjningsreglerna lr va FAN !?!?!….

Ledsen Jonaish, jag ska ligga lågt med humorn i fortsättningen om det är svårt för dig att avgöra huruvida jag skämtar eller ej. För övrigt tror jag inte att problemet är ”fina nybörjar kurser” utan avsaknaden av dylika i kombination med en oförmåga att ta reda på vad som verkligen gäller.

• sourra

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 17:09 som svar på: Regler på vattnet

När jag satt och slappläste den här tråden var det en liten fundering som slog mig: Ungefär hur stor del av alla som kör är kurslärda resp. självlärda? Och hur länge måste man köra innan man får skapa egna väjningsregler? Jag känner mig kreativ.

• sourra

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 14:29 som svar på: Kita i thailand?

Är det överkomliga kostnader för att släpa med sig sin utrustning ned eller ryker halva semesterkassan redan där?

• sourra

Medlem
    25 augusti, 2006 vid 14:33 som svar på: nOOb / Gbg

Här har ni ett till blåbär som visserligen inte är ny inför brädsport men väl inför fenomenet att bli släpad längs bohuskustens klippor av en drake. Är förhoppningsvis lycklig ägare till en utrustning inom nån vecka så släng upp mig på msn så kan vi styra upp något när septemberblåsten anländer.

msn: johan@jpl.nu (dock oduglig som mailadress)

Sida 498 av 498
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums sourra

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.