stebe
Forumsvar skapade
-
Svar till:
/metallifredd
ps. köp rejäla grejer som håller när du ska ut till oss hardcore kiters på orust stefan![/ QUOTE ]
Hårda som granit….
-
Låter bra jag är sugen på att dra ut redan vid ett innan det mojnar

Är det nån mer som är på då?
-
Svar till:
attans! jag kan inte förrns efter 12.
åker gärna med efter 12 om nån vill.
/Fredrik 0707-771287[/ QUOTE ]
Vadårå måste du plugga moahahaha
-
Regn på onsdag och kanske några stänk imorn. Torsdag uppehåll. Det är väl bara cocktail surfare som skräms bort av lite fukt
-
Ja, kan. Ja kan.. hade du tänkt dig en dagsutflykt??
Jag hör av mig ikväll så kan vi snacka
-
Jag glider ner med min 480 observera(turbo modellen) i sommar och då får det bli åka av. Dina morsa kan väl se till att Anna måste jobba mycket så det blir kite hela dagarna
-
Ja är sugen som f-n. Men ska det båsa nått??
-
Lätt

Flera medlemmar i LinSurf är själva kite surfare och de jag träffat är trevliga snubbar.
-
Faan nån da måste vi ta och kite-surfa Göta Kanal. Finns det några ställen utan träd ikring?
-
Öland hmm.. kanske det
Hade gärna hängt på men jag måste nog sitta i plugget till midnatt.Kom att tänka på ett citat från Fredrik.
”Faan jag hatar när arbetet skall inkräkta på fritidsintressena.” -
Ett tips till er med gamla FOILs liggande. Jag hade en FS Maniac -02 9m^2 bara ett år gammal och i fint skick, jag försökte sälja den för 2300 men inte ett napp. Då jag skulle på Norska fjällen under påske slängde jag för skoj skull in den på kite.no höjde priset med ett par hundralappar och tog betalt i Norska kronor. Under loppet av några dagar hade jag fem sex st som ville köpa den osedd. Jag mötte upp en kille i oslo och fick den såld. Nu i efterhand ångrar jag att jag inte försökte få lite bättre betalt av Norrbaggarna. Snowkiting säsongen vara visserligen till slutet av maj där så det kan ju vara en bidragande orsak till att markandspriset verkar vara högre där.
Hej på er
-
Mobil-telefoner, datorer mm Inom dessa branscher sker utvecklingen snabbt och andrahandsvärdet är därefter samma sak med kites och kite-boards utvecklingen har gått rasande fort de senaste åren och jag tror just att det är marknaden som har styrt priserna så de är så låga annars hade ju folk tagit bättre betalt för sina prylar.
Det kostar att ligga på topp…
-
Skulle aldrig ha köpt en ny planka. Borde ha fattat att det skulle bli veckor av stilltje i en 30mils radie omkring den….
-
Me don´t want uds.
Hur fungerar SSS??
-
Och det är Kustvädrets tok-optimistiska prognos.. satan
Du får nog dra upp din nya EH efter bilen..