Forumsvar skapade

Sida 103 av 125
  • stebe

Medlem
    31 mars, 2004 vid 14:24 som svar på: Blir galen på denna bladder!

Fylla den med rök kan vara ett effektfullt alternativ smile.gif men jag vet tyvärr inte riktigt hur man skall åstakomma det.

Det kanske är ventilen som läcker??

• stebe

Medlem
    31 mars, 2004 vid 09:08 som svar på: Boost II

Svar till:

Hejsan!

Någon som har kitefilmen Boost II liggande? kanske vill låna ut den eller sälja den till en billibillig penning? eller för nerladdning?

Tackar på förhand

/HuTTeR

[/ QUOTE ]

Yes, jag har den till en billig penning. Men jag bor i Linköping så det känns lite krångligt?? confused.gif

• stebe

Medlem
    30 mars, 2004 vid 11:15 som svar på: Linköping – FrontSide Kiters goes to Klittmöller

Jag blir såååå avundsjuk frown.gif

• stebe

Medlem
    29 mars, 2004 vid 13:19 som svar på: Linköping – FrontSide Kiters goes to Klittmöller

Jäpp, det var en hellyckad kväll vaknade kl sju på morgonen i soffan med kläderna på och stereon på full volym.

Kommer filmen att läggas ut på nätet eller är det enklare att bara bränna över den till en CD.

/stefan, hoppar inte lika högt som björn för han hoppar ju högst wink.gif

• stebe

Medlem
    26 mars, 2004 vid 11:10 som svar på: Plugga o Kita, vart?

Perth Westra Australien Curtin University blir det för min del. Milslånga sandsträndor och massor av stjärnor på gurun. smile.gif

• stebe

Medlem
    25 mars, 2004 vid 08:58 som svar på: Frölunda!!!!

Sluta tjafsa wink.gif
    oavsett vem som vinner så blir det överkörda av vargarna i finalen..
    Ååååå Färjestad… Åååå Färjestad… laugh.gif

• stebe

Medlem
    19 mars, 2004 vid 14:49 som svar på: Hallmare i morron…

Tjena jag hänger på och slingslutt Björn också.. jag kan ta bil men det får bara plats två pers i den lilla rackarn.. smile.gif Så om vi kan snika oss med nån vore det bra. Jag måste dock vara hemma till 17 frown.gif

• stebe

Medlem
    18 mars, 2004 vid 09:26 som svar på: Kite Pub – Linköping med omnejd

Tjena, räkna med mig på lördag.. jag kan höra av mig på fredagkväll så kan vi ordna en bilpool.
    Självklart är jag på nästa helg.. skall bara välja maträtt.. vi kanske måste förbeställa ett fat med öl också wink.gif

• stebe

Medlem
    16 mars, 2004 vid 21:28 som svar på: Linköpingsgänget!

Då är det bara att hoppas på att det blåser pung laugh.gif

• stebe

Medlem
    16 mars, 2004 vid 21:19 som svar på: Linköpingsgänget!

Det vore schysst.. du har inte vanliga wakeboard bindningar till… så kan jag köra hardcore wakestyle bland tallarna wink.gif

• stebe

Medlem
    16 mars, 2004 vid 21:11 som svar på: Linköpingsgänget!

Boardless frown.gif

• stebe

Medlem
    16 mars, 2004 vid 21:07 som svar på: Snowkiting hässelbyy/lövsta (ultimata bilder..eeh)

Äh va faan det ser ju riktigt nice ut.. jag kommer sakna sånna vinterdagar nu.

Så mycket snö har vi knappt haft här på hela vintern.
    /La Roxa gänget (killarna med blåa armbågar)

Aj Aj Aj

• stebe

Medlem
    14 mars, 2004 vid 14:10 som svar på: ROXEN IDAG

Tjena, hur var åkningen idag. Jag har hört ryktesvägen att fredrik körde ner i en isvak?!

• stebe

Medlem
    13 mars, 2004 vid 17:07 som svar på: årets första…

Tjena, gött att få premiären avklarad? smile.gif
    Var vinden kass eller?
    Konstigt i så fall, här har det blåst pung hela dagen. Man var på gränsen till överriggad med en tia och jag jag kunde stå still o hoppa med min 12, men det finns bara fruset vatten at åka på. wink.gif

• stebe

Medlem
    12 mars, 2004 vid 22:43 som svar på: Brev om att begränsa kitesurfing på Näset

Det är väl knappast bevisat att fåglarna instinktivt tror att en kite är en rovfågel. Framförallt är väl rörelsemönstret ganska olika plus att de släpper igenom ljus och inte alls ger så skarpa konturer.

Sen har jag grubblat lite och ta hela västkusten med alla bukter och vikar, där är kanske stränderna sammanlagt upp till 1000km långa från högst upp i bohuslän till skåne. På denna sträcka utgörs regelbundet besökta kite-spots av kanske en procent hur mycket skada kan vi egentligen ställa till med då????

Sida 103 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications