Forumsvar skapade

Sida 111 av 125
  • stebe

Medlem
    13 februari, 2004 vid 10:57 som svar på: Snowkiting@Tvärskogs(Roxen) i em!

SATANS JÄVLA PLUGG…. björn drog till Ekängen nu

• stebe

Medlem
    13 februari, 2004 vid 10:56 som svar på: Martin Vari

Är det RRD han skall köra för?????????????????

• stebe

Medlem
    13 februari, 2004 vid 08:09 som svar på: Foil eller arc?

ARC..! Jag tror det är en äldre FOIL av märket Peter Lynn.

Sök på Foil, Inflate eller tubekite på kitsurfing forumet och du kommer hitta många trådar angående den frågan..
    cool.gif

• stebe

Medlem
    13 februari, 2004 vid 07:22 som svar på: Linköpingsgänget, Kite i Gamleby…

Faan, själv låg jag hemma med hals-ont och nu töar det bort frown.gif

• stebe

Medlem
    12 februari, 2004 vid 20:07 som svar på: Best girls team rider

Du rockar Mypa, RESPECT… cool.gif

• stebe

Medlem
    12 februari, 2004 vid 13:56 som svar på: Vilken är snabbast/ bäst

Biornos farfar hade den som fallskärm under andra världskriget wink.gif

• stebe

Medlem
    12 februari, 2004 vid 13:39 som svar på: Vilken är snabbast/ bäst

Måste bara få tillägga att jag är riktigt imponerad av hur en liten ukrainsk madrass från kiternas begynnelse kan dra så j-vla mycket.. shocked.gif

• stebe

Medlem
    12 februari, 2004 vid 10:52 som svar på: Val av bom……

Svar till:

Nej det kan man inte alltid göra.
    vissa märken (årsmodeller) har gjort så att man inte kan koppla ihop linor o kite fel dvs framlinor till kitens bakkant. För att man inte skall kunna göra det så har kite i vissa fall knut bak och loop fram eller tvärtom.
    Jag kan tex inte använda min Cabrinha bom -03 till min North kite -03.
    Går säkert att lösa på något sätt men de är inte kompatibla.

[/ QUOTE ]

Det är ganska enkelt att lösa med ett par stroppar för några kronor… eller knyta dem själ

• stebe

Medlem
    11 februari, 2004 vid 21:02 som svar på: Linköpingsgänget, Kite i Gamleby…

Tjena, I´ll be there.. tror jag känner mig inte så kry men det blir säkert bättre tills imorn. frown.gif

• stebe

Medlem
    10 februari, 2004 vid 21:31 som svar på: Reel Leach

Hmmm faan det är ju samma är den 3 eller 6 m???

Korregering 550:- var priset

• stebe

Medlem
    10 februari, 2004 vid 21:26 som svar på: Reel Leach

Såg bara att de sålde en på Kitenation.se så man får nog vara lite skeptisk till objektiviteten i vissa utalanden här på steffo wink.gif

Men den såg scysst ut och priset 599 är väl helt ok jämfört med vad man kan få betala för en ”telefonsladd” på vissa ställen

• stebe

Medlem
    10 februari, 2004 vid 21:17 som svar på: Linköpingsgänget, Kite i Gamleby…

Brrr låter kallt men jag skall fundera på det..

• stebe

Medlem
    9 februari, 2004 vid 21:20 som svar på: wakeboard till kite, fördelar/nackdelar?

Jag är absolut ingen expert men jag har läst lite matreal lära och jag tror alla plaster har en undre temperaturgräns där de blir hårda och mkt spröda det skulle vara bra att veta var denna gräns går för duk resp bladder…

Om man bara vet vad matrealet heter borde man ju kunna vända sig tillverkarna av det och fråga..

• stebe

Medlem
    9 februari, 2004 vid 20:26 som svar på: wakeboard till kite, fördelar/nackdelar?

Sorry det var absolut inte meningen att verka kaxigt.. några månader till på det är forumet och du kommer att snacka kite språk flytande cool.gif

Relaunch är att starta draken efter du kraschat den på vattnet. Detta går att göra med en tredja eller femte lina men vanligtvis bara genom att ”trixa” lite med draken men det är svårt att göra om man inte står med bägge fötterna på botten, särskilt om man är nybörjare.

Det underlättar mycket att kunna ta av sig brädan efter att man stått på näsan i vattnet.

cool.gif

• stebe

Medlem
    9 februari, 2004 vid 20:04 som svar på: wakeboard till kite, fördelar/nackdelar?

Pröva och relauncha en drake med en wakeboard på fötterna kommer du förstå ett av problemen… cool.gif

Sida 111 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications