Forumsvar skapade

Sida 112 av 125
  • stebe

Medlem
    9 februari, 2004 vid 19:59 som svar på: wakeboard till kite, fördelar/nackdelar?

Tyvärr tror jag inte många drakar är gjorda för kallgrader.

På min SS-fuel gick gummistroppen till alla fem ventil pluggar av på samma gång visserligen har de ingen funktion då pluggen även sitter i kardborre band.

På min FS Maniac har bägge gummi damaskerna till styrlinorna spruckigt plus att plast spännet till leachen har spruckit när det varit kallt.

Så jag undrar hur många tillverkarna det är som verkligen testar, väljer matrial för tuffa svenska vintrar??????

• stebe

Medlem
    7 februari, 2004 vid 21:24 som svar på: Recon, UDS mm

Tack för svaren UDS är jag ganska införstådd med. Men jag såg recons demo video och jag förstod inte hur man skulle kunna relauncha kiten efter at ha tappat bomen…
    Men grabbarna som tränar handlepass måste ju ha en lösning då de knappast har lust att stå och trassa linor på stranden efter varje misslyckat försök..

• stebe

Medlem
    7 februari, 2004 vid 18:59 som svar på: Recon, UDS mm

Kom igen nu dela med er av era expert kunskaper… cool.gif

• stebe

Medlem
    6 februari, 2004 vid 20:51 som svar på: EH-Kites BILLIGT

Hur många finns kvar.. de verkar ju gå som smör i solsken.. det är inte bra för oss med beslutsångest

• stebe

Medlem
    6 februari, 2004 vid 16:16 som svar på: EH-Kites BILLIGT

Leverans: När? Hur? Var? Vem betalar?

• stebe

Medlem
    6 februari, 2004 vid 13:47 som svar på: EH-Kites BILLIGT

Det låter spännande..finns mer info angående depower och release system

”Together with the Kite we offer a full carbon bar in 50 or 60cm length with the latest release systems on harness line and chicken loop.”

cool.gif

• stebe

Medlem
    6 februari, 2004 vid 13:38 som svar på: österut???

Absolut, kite-torsk i Tallin.. kan ju inte bli annat än succe. Men till sommaren är nog danmark ett bättre alternativ. Mer vind och spots i alla riktingar..

• stebe

Medlem
    6 februari, 2004 vid 10:49 som svar på: österut???

Jag kika lite på vindgurun, enligt den så har det bästa ställena åkbar vind varannan dag i snitt under juni, juli…
    Men har någon varit där så berätta gärna lite om förhållandena

• stebe

Medlem
    4 februari, 2004 vid 13:24 som svar på: Typiskt!!

Jag tänkte pressa petter på pengar med den wink.gif

• stebe

Medlem
    4 februari, 2004 vid 13:17 som svar på: Typiskt!!

.

• stebe

Medlem
    4 februari, 2004 vid 13:17 som svar på: Typiskt!!

Utsikten från mitt hem förra våren… nu blåser det jävlar här i Linkeboda men inte en snöflinga att åka på.. frown.gif

• stebe

Medlem
    4 februari, 2004 vid 13:10 som svar på: Typiskt!!

Nice, man skulle bo i fjällen på vintern och havet på sommaren men den kombinationen får man nog åka till norge för o hitta…. cool.gif

• stebe

Medlem
    1 februari, 2004 vid 16:25 som svar på: Fler bilder Venezuela

Najs.. kul att ni lägger upp bilder fortsätt med det cool.gif

• stebe

Medlem
    31 januari, 2004 vid 20:09 som svar på: Snöläget i Gamleby:

Det var jävligt byigt men bralla på rikigt bra fram till 13.30 då vinden dog. Men det snöade inte farigt och det var kul att kunna satsa ordentligt.. så jag hade jävligt skoj cool.gif

• stebe

Medlem
    31 januari, 2004 vid 18:18 som svar på: Skåne surf i helgen

Faan jag fryser bara av och tänka på det, ni är faan värda lite respekt.. vikingar cool.gif

Sida 112 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications