stebe
Forumsvar skapade
-
Tyvärr tror jag inte många drakar är gjorda för kallgrader.
På min SS-fuel gick gummistroppen till alla fem ventil pluggar av på samma gång visserligen har de ingen funktion då pluggen även sitter i kardborre band.
På min FS Maniac har bägge gummi damaskerna till styrlinorna spruckigt plus att plast spännet till leachen har spruckit när det varit kallt.
Så jag undrar hur många tillverkarna det är som verkligen testar, väljer matrial för tuffa svenska vintrar??????
-
Tack för svaren UDS är jag ganska införstådd med. Men jag såg recons demo video och jag förstod inte hur man skulle kunna relauncha kiten efter at ha tappat bomen…
Men grabbarna som tränar handlepass måste ju ha en lösning då de knappast har lust att stå och trassa linor på stranden efter varje misslyckat försök.. -
Kom igen nu dela med er av era expert kunskaper…
-
Hur många finns kvar.. de verkar ju gå som smör i solsken.. det är inte bra för oss med beslutsångest
-
Leverans: När? Hur? Var? Vem betalar?
-
Det låter spännande..finns mer info angående depower och release system
”Together with the Kite we offer a full carbon bar in 50 or 60cm length with the latest release systems on harness line and chicken loop.”
-
Absolut, kite-torsk i Tallin.. kan ju inte bli annat än succe. Men till sommaren är nog danmark ett bättre alternativ. Mer vind och spots i alla riktingar..
-
Jag kika lite på vindgurun, enligt den så har det bästa ställena åkbar vind varannan dag i snitt under juni, juli…
Men har någon varit där så berätta gärna lite om förhållandena -
Najs.. kul att ni lägger upp bilder fortsätt med det
-
Det var jävligt byigt men bralla på rikigt bra fram till 13.30 då vinden dog. Men det snöade inte farigt och det var kul att kunna satsa ordentligt.. så jag hade jävligt skoj
-
Faan jag fryser bara av och tänka på det, ni är faan värda lite respekt.. vikingar