stebe
Forumsvar skapade
-
Hur kommer leach systemet fungera?
-
tjapp jag och björn kommmer ca 10.00
hepp
-
Jo, kustvädret stämmer inte så bra en bit in på land fast gurun, theyr och windfinder lover alla betydligt bättre vind än de gjorde förra helgen så det blir kanske rätt lagom.
Men regnkläder kan nog vara bra att ha..
Faan man är som en gammal pensionär, bara tjatar väder hela dagarna..chip chip

-
Ny prognos
Lördag förmiddag: Sydväst, 11-14 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 90%
Lördag eftermiddag: Sydväst, 12-15 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 100%HOOOLY COOOW!!!!
-
Aj då, hmm.. Vi kan försöka ta med lite foto-prytlar och försöka ta lite bilder, själv skall jag föröka att inte bara ta mina i lunchpausen, folk kan ju tro att vi är på scout läger…
-
Ja det kommer bli riktigt grymt, visserligen tror jag de där kustprognoserna stämmer lite bättre någon mil ut i östersjön men det kommer nog räcka bra till oss också.
Hur har du det med temperaturen då petter?????
-
Helt rätt, läma det åt oss småungar och låt pensionärerna hålla sig till golf.
Man är inte äldre än vad man gör sig.
-
Gött jag är riktigt laddat nu när man fick borstat av sig ring rosten förra helgen är det järnet som gäller på lördag.. om vinden eller snön sviker då kommer jag bli helt knäckt..
Är det plus grader nu i gamleby
-
Ja, det ökända tall knäckar tricket har jag inte vågat mig på.. än
Hur mycket snö har det kommit Petter???
-
När det gäller bilar är väl huvudsaken att man har pop-upp lyktor
och sen tror jag faktiskt handle-passes kommer efter åka fram och tillbaks och före kiteloopar i utvecklingskurvan och om jag inte minns fel så är det att vattenstarta draken som gäller sen…. men det kan tänkas att jag miss tar mig
-
Ser inte bra ut.. men det är nog ett produktions fel du kan bergis få ut det på garantin
-
Grymt petter några hopp kan bli skoj, hård vind och några dm blöt snö så skall jag faan köra tok-riggat och satsa på dem feda luftturerna..
-
Glömde signera inlägget ovan..var visst utloggad
-
Nu var man tillbaka i verkligheten igen med plugg upp till öronen.. inte så kul men jag såg att windgurun lovar ordentligt med vind på söndag så det kanske är nån mer än jag som är sugen på en repris på söndag om det blir som prognosen säger.