stebe
Forumsvar skapade
-
Svar till:
jag hatar också csn… när jag ringde dit igår hade jag 52 samtal före!
men jag hatar hela svenska skolsystemet..
jag är för smart för att plugga kovux men för dum för att komma in på det jag vill..jag hatar regeringen och hävdar att anarki är bra!
[/ QUOTE ]
När jag ringde tutade det upptaget undrar hur många som var före då i sånna fall
-
Varamon i Motala är väl det bästa närliggande, det funkar bra vid västlig vind. Lång fin strand lite byigt men det får man nog leva med i inlandet..
-
Tavelsjö kanske, synd att det är så lite snö det är mer hemma i värmland men där är vind lika sällsynt som giraffer
-
Låter bra, rapportera gärna in det på steffo.
ps Jag kollada SMHI:s kustväder
-
Back vetiler a la badbolls typ är jätte bra ända tills du skall ha ut luften då är det e h-vette. Jag har sådana på mina yttre strutar
-
Det verkar som det tänker bralla på ganska bra från syd imorn är det värt att ta en tur ut till Villanäs.. funkar det att köra där nu?
-
Svar till:
precis och det e fan bra mkt roligare att cruisa loite på havet med snowboard än att hålla på å fjanta me nå liftar och grejer!
nej me alvarligt, de e fan lika kul (om inte roligare) att snökita än att åka ”vanlig” snowboard![/ QUOTE ]
Roligare med undantag från det där perfekta puderåket man får en gång varannat år eller så…..
-
Tjena, jag har kört med den draken ett drygt år och den är fortfarande hel och fin trots att den har blivit utsatt för hård behanling. Jag tycker det är en kul drake fast kanske inte så lätt körd, högt AR, höga hopp.. bra på att ta höjd men lite trixig att vattenstarta
men jag skulle nog ha satsat på nått nyare det är inte svårt att få tag på en 10-12m^2 -03:a bättre bagagnad för 5-6000
-
171. Stefan
Arvika/Linkeboda
-
Vad faan är det egentligen med hundar och kites, jag kom gående med min drake på stranden och en lurvig hund stor som en björn kom och började hoppa och krafsa på den.. sån tur var kom hundägaren och slet bort den innan någon skada han ske.. fi faan

-
126.. när rumskopisen hade förfest.. om nån nu bryr sig
-
Svar till:
För de som är för snikna för att köpa en riktig bräda, och
hellre vill att en kompis skall kladda ihop nått, klart att
allting suger …, dessutom är det ju såååå kooooolt att
ha en bräda som är shapad av xyz som är kusin till abc som
känner en som satt sitt tumavtryck i klistret på ett hemmabygge som martin vari råkade sparka till när han skulle
gå och pissa ..[/ QUOTE ]
Ha ha ha
grYYYm komentar -
Motorbår och en lina…

Så stor kite som möjligt.. många menar dock på att man inte skall köpa större än 18m^2 de blir för ”otympliga”. Själv vägar jag 70kg har enn fuel 17m^2 och en 150 bräda och då krävs det ca 6m/s för att jag skall kunna åka…men helst lite till om det skall vara skoj..