Forumsvar skapade

Sida 115 av 125
  • stebe

Medlem
    16 januari, 2004 vid 08:58 som svar på: faaaan vad jag hatar CSN!!!!!!!!!!!!!!

Svar till:

jag hatar också csn… när jag ringde dit igår hade jag 52 samtal före!

men jag hatar hela svenska skolsystemet..
    jag är för smart för att plugga kovux men för dum för att komma in på det jag vill..

jag hatar regeringen och hävdar att anarki är bra!

[/ QUOTE ]

När jag ringde tutade det upptaget undrar hur många som var före då i sånna fall ooo.gif

• stebe

Medlem
    15 januari, 2004 vid 07:42 som svar på: Östergötland/småland mm

Varamon i Motala är väl det bästa närliggande, det funkar bra vid västlig vind. Lång fin strand lite byigt men det får man nog leva med i inlandet.. cool.gif

• stebe

Medlem
    6 januari, 2004 vid 18:42 som svar på: Snowkiting, Umeå, Var?

Tavelsjö kanske, synd att det är så lite snö det är mer hemma i värmland men där är vind lika sällsynt som giraffer smirk.gif

• stebe

Medlem
    6 januari, 2004 vid 18:32 som svar på: Snowkiting, Umeå, Var?

Låter bra, rapportera gärna in det på steffo.
    ps Jag kollada SMHI:s kustväder cool.gif

• stebe

Medlem
    6 januari, 2004 vid 18:26 som svar på: J*^#”`=?A!!..luft???

Back vetiler a la badbolls typ är jätte bra ända tills du skall ha ut luften då är det e h-vette. Jag har sådana på mina yttre strutar smirk.gif

• stebe

Medlem
    6 januari, 2004 vid 18:22 som svar på: Värnen?

Köp inte för litet för att spara pengar 14-17m^2 är bra att börja med tycker jag, själv har jag en 17m^2 fuel den funkar bra för mig i 6-9m/s och jag väger 70kg cool.gif

• stebe

Medlem
    6 januari, 2004 vid 18:19 som svar på: Snowkiting, Umeå, Var?

Det verkar som det tänker bralla på ganska bra från syd imorn är det värt att ta en tur ut till Villanäs.. funkar det att köra där nu? cool.gif

• stebe

Medlem
    23 december, 2003 vid 15:35 som svar på: Snowkite olycka!!!

Svar till:

precis och det e fan bra mkt roligare att cruisa loite på havet med snowboard än att hålla på å fjanta me nå liftar och grejer!
    nej me alvarligt, de e fan lika kul (om inte roligare) att snökita än att åka ”vanlig” snowboard!

[/ QUOTE ]

Roligare med undantag från det där perfekta puderåket man får en gång varannat år eller så….. cool.gif

• stebe

Medlem
    17 december, 2003 vid 12:17 som svar på: RRD Super type

Tjena, jag har kört med den draken ett drygt år och den är fortfarande hel och fin trots att den har blivit utsatt för hård behanling. Jag tycker det är en kul drake fast kanske inte så lätt körd, högt AR, höga hopp.. bra på att ta höjd men lite trixig att vattenstarta
    men jag skulle nog ha satsat på nått nyare det är inte svårt att få tag på en 10-12m^2 -03:a bättre bagagnad för 5-6000
    cool.gif

• stebe

Medlem
    5 december, 2003 vid 08:08 som svar på: Hur många är vi i år då?

171. Stefan
    Arvika/Linkeboda cool.gif cool.gif cool.gif

• stebe

Medlem
    1 december, 2003 vid 13:13 som svar på: Tokig hund + X3 = no good, lite hjälp gubbar?

Vad faan är det egentligen med hundar och kites, jag kom gående med min drake på stranden och en lurvig hund stor som en björn kom och började hoppa och krafsa på den.. sån tur var kom hundägaren och slet bort den innan någon skada han ske.. fi faan smirk.gif

• stebe

Medlem
    29 november, 2003 vid 14:53 som svar på: assåååå

Lägg ner.. jag får snart ett anfall av att scrolla denna tråden cool.gif

• stebe

Medlem
    28 november, 2003 vid 13:08 som svar på: detta är vad jag gör i skolan

126.. när rumskopisen hade förfest.. om nån nu bryr sig

• stebe

Medlem
    28 november, 2003 vid 13:06 som svar på: Slingshot Fuel 2004 + Naish UDS & TT-PRO

Svar till:

För de som är för snikna för att köpa en riktig bräda, och
    hellre vill att en kompis skall kladda ihop nått, klart att
    allting suger …, dessutom är det ju såååå kooooolt att
    ha en bräda som är shapad av xyz som är kusin till abc som
    känner en som satt sitt tumavtryck i klistret på ett hemmabygge som martin vari råkade sparka till när han skulle
    gå och pissa ..

[/ QUOTE ]

Ha ha ha laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif grYYYm komentar

• stebe

Medlem
    24 november, 2003 vid 20:47 som svar på: Kite på insjö?? *DELETED*

Motorbår och en lina… cool.gif
    Så stor kite som möjligt.. många menar dock på att man inte skall köpa större än 18m^2 de blir för ”otympliga”. Själv vägar jag 70kg har enn fuel 17m^2 och en 150 bräda och då krävs det ca 6m/s för att jag skall kunna åka…men helst lite till om det skall vara skoj..

Sida 115 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications