Forumsvar skapade

Sida 117 av 125
  • stebe

Medlem
    8 november, 2003 vid 12:45 som svar på: Kita i träden

Faan det bästa jag läst på steffo nån gång, synd att det inte försökte flyga den från kranbilen det hade kunnat bli riktigt skoj.. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

• stebe

Medlem
    4 november, 2003 vid 22:36 som svar på: vad alla borde läsa innan kite…

Nej det finns ingen som funkar när man är ikrokad så namnet är lite missvisad.. man skall förstås ha en quickrealese på chickenloopen men som sagt det hjälper inte mycket när du slagit dig medvetslös

• stebe

Medlem
    4 november, 2003 vid 22:22 som svar på: Upplägg…

Ser bra ut moderatorn men ta bort komersen och 4 dummies. Smygreklamen kan jag leva med den är rätt kul för det mesta..

• stebe

Medlem
    4 november, 2003 vid 17:01 som svar på: Tjej forum

Håller helt med skulle bara vara lite sarkastisk..

• stebe

Medlem
    4 november, 2003 vid 16:32 som svar på: Tjej forum

I fall ni skall ha ett eget tjej forum så skall väl i jämstäldighetens namn vi också ha ett killforum.. men det håller på att spåra ur fullständigt redan nu med alla kategorier.. smirk.gif

• stebe

Medlem
    4 november, 2003 vid 11:35 som svar på: Blåbär

Ställ frågan under Kitesurfing 4 dummies så lovar jag att Instruktörerna kommer att kasta sig över dig som hungriga lejon. laugh.gif

• stebe

Medlem
    3 november, 2003 vid 21:31 som svar på: Surfers paradise !

Det finns flera organisationer som annordnar studier i Australien du får fullt studielån plus ca 1300kr/vecka i lån till terminsavgifter som brukar ligga mellan 30-40tusen/termin. Språkkravet är att du måste ha VG i engelska A annars får du göra ett språktest..
    Det finns ett Universitet på Goldcost typ 20min från surfers paradise
    Själv tänker jag plugga i Perth..

http://www.csi.nu
    http://www.eestudy.com
    http://www.igs.se
    http://www.iiu.se
    mm
    laugh.gif laugh.gif laugh.gif

• stebe

Medlem
    3 november, 2003 vid 14:13 som svar på: Någon som fortfarande kör i våtdräkt

Själv kör jag i 7mm dykarvåtdräkt, huva, handskar och boots det är kallt men de funkar.. men en torrdräkt är nog ingen dum investering om det finns resurser..

• stebe

Medlem
    3 november, 2003 vid 14:01 som svar på: Windsurf vs kitesurf

Svar till:

Både en kite å en vindsurfingrigg genererar ju även stora krafter åt sidan . Och om man ser till hur mkt större yta en kite har jämfört med motsvarande vs segel (även om den exponerade ytan på en kite är något mindre än den totala ytan) så borde kiten vara ett mera ”olönsamt” sätt att driva fram en farkost.. eller??

[/ QUOTE ]

Ja absolut, det är ju synd att slösa på vinden crazy.gif

• stebe

Medlem
    3 november, 2003 vid 11:29 som svar på: Secret surf imorrn

Vad faan är det för jobb ni har.. jag vill också ha ett sånt.. är det knark-langare

• stebe

Medlem
    2 november, 2003 vid 21:42 som svar på: Varför 5 linor till snowkiting?

Skulle vara schysst om man kunde hitta på nån sån lösning, men det kommer nog ge betydligt mer luftmotstånd än en 5 lina. Foil regerar…på vintern

• stebe

Medlem
    2 november, 2003 vid 20:42 som svar på: Kiteolyckor…

Pajar linan som leachen sitter så har du inte stor hjälp av den…så kolla den linan extra noga…

Att kajta på en strand med bandande tycker jag är helt ok så länge det finns gott om plats och du håller säkert avstånd.. Apelviken är et bra exempel.. en jävla massa badande men det går att utöva säkert kajtande ändå smile.gif

• stebe

Medlem
    2 november, 2003 vid 12:15 som svar på: Varför 5 linor till snowkiting?

..

• stebe

Medlem
    1 november, 2003 vid 13:59 som svar på: Snowkite i Chamonix?

Påstående ett.. inte faan kör du med den utför i pisten, däremot är det grymt at åka upp för ett orört fjäll på 10min istället för att gå upp på 1,5 timme

Påstående två.. BULLSHIT

• stebe

Medlem
    31 oktober, 2003 vid 22:41 som svar på: Nybörjarfrågor…

Inresant fråga, olika matreal suger åt sig olika mycket vatten. Jag har en FS Maniac den känns som ett stort jävla luftskepp när jag kört den i regn..

Vilka matreal är att rekomendera i väta???????

Sida 117 av 125
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications